Kwiaty w domu

Dziewczyny doradźcie mi jakieś fajne zielone kwiaty doniczkowe tzn nie muszą kwitnąć kwieciem, byleby trochę liścia zielonego miały.
Na kwiatach doniczkowych nie znam się zbyt dobrze – miałam kilka – nawet nie wiem jakich – zdychały po kilku tygodniach
( i tu wyprzedzę pytania – tak oczywiście podlewałam je )
Doradźcie mi jakie kwiaty utrzymają się w moim mieszkaniu dodam tylko, że okna mam duże jasne, ale niestety nie mam słońca w mieszkaniu tzn mam jakieś 5 minut jak zachodzi

37 odpowiedzi na pytanie: Kwiaty w domu

dziewiatka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez agaa29:Dziewczyny doradźcie mi jakieś fajne zielone kwiaty doniczkowe tzn nie muszą kwitnąć kwieciem, byleby trochę liścia zielonego miały.
Na kwiatach doniczkowych nie znam się zbyt dobrze – miałam kilka – nawet nie wiem jakich – zdychały po kilku tygodniach
( i tu wyprzedzę pytania – tak oczywiście podlewałam je )
Doradźcie mi jakie kwiaty utrzymają się w moim mieszkaniu dodam tylko, że okna mam duże jasne, ale niestety nie mam słońca w mieszkaniu tzn mam jakieś 5 minut jak zachodzi

paprotki i storczyki 🙂

a jak i to się nie utrzyma 😉 to…. może….

kaktusy? 😉

werbla Dodane ponad rok temu,

zwykła cebulka, młoda przez 5 lat nie kwitnie a potem ma piękne kwiaty różne ja mam czerwone, są fioletowe, rózowe…podlewam raz w tygodniu

inez1303 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Becia25:zwykła cebulka, młoda przez 5 lat nie kwitnie a potem ma piękne kwiaty różne ja mam czerwone, są fioletowe, rózowe…podlewam raz w tygodniu

Ale jaka cebulka?
Bo chyba nie ta co do jajecznicy wrzucam

asik Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez dziewiątka:paprotki i storczyki 🙂

a jak i to się nie utrzyma 😉 to…. może….

kaktusy? 😉

Kocham kaktusy 😀
I one mnie chyba też bo mi “nie padały” 😀
A teraz mam drzewko szczęścia (tak mi się wydaje ;))
i jakieś 2 sukulentowe – nazw nie znam 😀
Jakoś sobie radzą, mimo, że nie dbam o nie za bardzo

inez1303 Dodane ponad rok temu,

Dziś zakupiłam trzy sztuki Draceni
poradzicie co robić by nie padły?

Uploaded with

Dodane ponad rok temu,

imo najmniej wymagające są storczyki i zamioculcas

cukierkova Dodane ponad rok temu,

Dracenia powinna przezyc w twoim mieszkaniu mimo ze slonca niema..
u mnie stoi w południowym oknie..i zyje, slonce w nią paloi jak jasna cholera.. Ale jej to chyba nie przeszkadza, u mojej kuzynki taka sama stoi w oknie połnocnym i tez zyje.. i brak slonca jej nie przeszkadza.

co jeszcze? skrzydłokwiat. tez kuzynka ma w pólnocnym oknie.. a ja w południowym 🙂 oba zyja, baaaa nawet kwitną 🙂

Amarylis.Pieknie kwitnie.. szkoda ze raz w roku.. i tu temat okien sie powtarza..:)

mam jescze takiego fajnego patyczaka, pojecia niema jak sie nazywa.. ale jeden stoi w poludniowym oknie, drugi w zachodnim, a trzeci swego czasu stał w kuchni.. okno od polnocy. wszystkie trzy zyły.

podlewam zawsze w soboty flolery. nooo jak są upaly 40 stopniowe to zdazy mi sie tez czesciej. ale zalezy od kwiatka. 🙂

agaz Dodane ponad rok temu,

Storczyki…i ja mam jeszcze hoje woskownice (zapominam o podlewaniu i jest nie w oknie i slivznie rosnie i kwitnie -a jak pachnie )…..

nic wiecej u mnie w domu nie rosnie…..my jestesmy ci od ogrodow:)

agaz Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Becia25:zwykła cebulka, młoda przez 5 lat nie kwitnie a potem ma piękne kwiaty różne ja mam czerwone, są fioletowe, rózowe…podlewam raz w tygodniu

Ta cebulka to amarylis?

inez1303 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez agazyla:Storczyki…..my jestesmy ci od ogrodow:)

zazdroszczę… ja mam tylko dwa małe parapety

Macie jakieś fotki Waszych kwiatów?

asik Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez agaa29:zazdroszczę… ja mam tylko dwa małe parapety

Macie jakieś fotki Waszych kwiatów?

Mam 😀

inez1303 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Asik.:Mam 😀

Czy to jest drzewko szczęścia? Kojarzę coś z dzieciństwa

Śliczne

P. S…. ojejciu ależ Ty wysoko mieszkasz 😉

asik Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez agaa29:Czy to jest drzewko szczęścia? Kojarzę coś z dzieciństwa

Chyba tak 😀
Ja się na kwiatach kompletnie nie znam, a na ich nazwach to już zupełnie 😀

asik Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez agaa29:Czy to jest drzewko szczęścia? Kojarzę coś z dzieciństwa

Śliczne

P. S…. ojejciu ależ Ty wysoko mieszkasz 😉

na 16
ale nade mną jeszcze kilka pięter 😉

inez1303 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Asik.:na 16
ale nade mną jeszcze kilka pięter 😉

O kurde ! że tak powiem… a jak się winda zepsuje to jak dajesz radę? :Boje się:

beamama Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ewkam:imo najmniej wymagające są storczyki i zamioculcas

O tak! Zamioculcas to nawet mi nie padł 😀
Podlewam raz w miesiącu 🙂

asik Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez agaa29:O kurde ! że tak powiem… a jak się winda zepsuje to jak dajesz radę? :Boje się:

Jest druga 😀
A w razie czego wszystkie klatki są połączone siódmym piętrem, więc można na siódme wjechać windą z klatki obok
i potem na pieszo zasuwać tylko 9 pięter zamiast 16 😀

justik Dodane ponad rok temu,

Zamia i storczyki też u mnie się sprawdziły oraz benjamin duży i miniaturka.
Ja znów mam tylko 2 parapety, po południu bardzo słoneczne. Doradźcie jakieś kwiaty na te warunki. Skrzydłokwiat, kantalupia i fiołki nie dały rady, liście popalone, żółte, brązowe:(… już zastanawiałam się nad kaktusami.

banzi07 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez beamama:O tak! Zamioculcas to nawet mi nie padł 😀
Podlewam raz w miesiącu 🙂

mi też nie a ja najpierw kaktusy wysuszam a później przelewam woda i mi gniją a ten bidok ładnie się trzyma

stokrotka22 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Asik.:Mam 😀

tez mam i to jedyny kwiatek,ktory u mnei wytrzymał

Znasz odpowiedź na pytanie: Kwiaty w domu

Dodaj komentarz

Jedno- i dwulatki
Kalosze tudziez gumiaki ;)
Witam, Wiem, ze temat moze nieadekwatny do pory roku ale tu gdzie mieszkam ciagle pada :(. Kiedy pierwsze kalosze dla maluszka? Czy poltoraroczniak biegajacy tak, ze trudno go dogonic moze juz
Czytaj dalej
A-psik: moje dziecko jest uczulone…
szpital sanatoryjny-diagnostyka
chciałam jechać do szpitala sanatoryjnego w Istebnej na 10 dni na diagnostykę, czy ktoś sie orientuje czy mogę jechać na L-4 na opieke na dziecko ma 4 lata czy muszę
Czytaj dalej