Mam superpropozycję – usuńcie foty w podpisach ;)

Skoro forum chodzi w żółwim tempie to zróbmy Prawdziwy Test Pomidorowy 😀
Usuńmy np. na 3 dni zdjęcia z podpisów.
Ja wiem, co mówicie o nieobciążaniu serwera 🙂
I nie dyskutuję 🙂
Ale nawet podlinkowane zdjęcia chwilę się otwierają/odświeżają/czycotam robią 😉
Może będzie ciut szybciej?

Dla rozjaśnienia sytuacji dodam, że uwielbiam zdjęcia w podpisach i to właśnie głównie po nich kojarzę mnóstwo osób 🙂

Co Wy na to? :)))

Beata i Ptysia (30.01.03)

Edited by Figa123 on 2005/12/03 09:12.

60 odpowiedzi na pytanie: Mam superpropozycję – usuńcie foty w podpisach ;)

raz-dwa Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję ;)))))

Pola, na gazecie smoki cos wspominala o klopotach, ale ze jest szansa 🙂
Zreszta przeczytaj :
[Zobacz stronę]

elik Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję ;)))))

no a co z calym kacikiem „zdjecia naszych dzieci”? Jest tam tego troche;-)

elik i antek 22 mies

teo Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję ;)))))

usuniete ………….

szkoda – ale jesli to cos pomoze to usuwajmy ………..

ILONA I KUBEK+lipcusiątko

figa Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję ;)))))

Nie wiem [bezradnie_rozkłada_ręce]…
Może możnaby je jakoś odciąć administratorsko?
Tak na chwilę…
?

Beata i Ptysia (30.01.03)

figa Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję ;)))))

mi też szkoda, ale podobno wkrótce ma być lepiej :)))

Beata i Ptysia (30.01.03)

Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję ;)))))

moj mezyk wlasnie wymysli zeby np. placili za nowy serwer wszyscy uzytkownicy (pewnie nawet po zlotowce nie wyjdzie) dzieki temu nie bedzie tyle osob – typu pluszaczka – po co placic za cos gdzie tylko na garba sie dostaje…

[Zobacz stronę]

klucha Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję ;)))))

zrobione
z cięzkim sercem, ale…………..

Izka i Zuzia 3,5 latka 🙂

figa Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję ;)))))

Pewnie, czemu nie :))))

Beata i Ptysia (30.01.03)

Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję ;)))))

W odpowiedzi na:


Ale nawet podlinkowane zdjęcia chwilę się otwierają/odświeżają/czycotam robią 😉


właśnie to miałam na myśli

Kaśka z Natusią (3,5 roku 🙂

chilli Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję ;)))))

trzeba je jeszcze pousuwac z serwerow bo w starych wiadomosciach sie pokazuja.

madzia i www (10.03.2004)

figa Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję ;)))))

Nie mam złudzeń, że to się uda…
Dlatego tak sobie kombinuję… czy można powiedzieć serwerowi albo oprogramowaniu do forum, żeby olewał(ło) linki do zewnętrznych serwerów?
Tymczasowo?
Wiesz coś o tym?

Beata i Ptysia (30.01.03)

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję ;)))))

Wyprzedzam swoje czasy 😉

magducha Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję ;)))))

Pewnie, że można. Problem tylko w tym, że musi to zrobić Administrator. A Smoki chyba nie ma takich uprawinień :((

Magda i Konrad (02 kwietnia 2003)

angica Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję ;)))))

Już usunęłam… mam wrażenie jakby było szybsze:)

Gosia i Olivia (26.06.05)

Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję ;)))))

proszę bardzo

a ja mam jeszcze propozycję… zmienić temat postu (to przecież teraz bardzo modne ; niech w tytule będzie sens wiadomości, łatwiej będzie to zauważyć;

buźka

Ewa i Krzyś (prawie 3 latka)

porky Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję ;)))))

😉

można tez utworzyc nowy watek… ***TYLKO do mam ze zdjęciem w podpisie ***

😉

Magda i Jula (12.12.04)

figa Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję ;)))))

Proponujesz – otrzymujesz :DDD

Beata i Ptysia (30.01.03)

cat Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję – usuńcie foty w podpisach 😉

Aha, no widzisz, pomogła zmiana tytułu, bo dopiero teraz tu zajrzałam. Ja usunęłam fotę po poście Poli, ale widziałam, że mało kto to zrobił, więc wczoraj przywróciłam malutką.
Ale skoro znów taki apel – usunę zaraz po tym poście.

Kaśka

Łukasz (3l.) i Karolina (9 m-cy)

figa Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję – usuńcie foty w podpisach

Chwała Ewie :)))

Forum chyba polubiło ten pomysł, bo pierwszy raz od miesięcy pozwoliło mi edytować post ;))))))))))))))))))))))))

Beata i Ptysia (30.01.03)

pyza76 Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję – usuńcie foty w podpisach

ja tez wyczyściłam się ze zdjęć i z privów przy okazji 😀

Ania, Tytus i Celinka

kotus Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję – usuńcie foty w podpisach 😉

Ok jak wszyscy to wszyscy:)
Privy też wyczyściłam:)

dna Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję – usuńcie foty w podpisach 😉

z ciezkim sercem usuwam…
uwielbiam te wszystkie zdjecia mam i maluszkow w podpisach! mam nadzieje ze niedlugo bedzie mozna je znowu wstawic:)

Dana&Gabi 23.09.03

beatek Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję – usuńcie foty w podpisach 😉

Wiadomości prywatne skasowane, zdjęcia brak i już jakby lepiej śmigało. Mam tylko nadzieję że to przejściowe i że jeszcze kiedyś będziemy mogły chwalić się naszymi Maluchami 🙂

Beata i Julcia (10.04.2005)

cait Dodane ponad rok temu,

a co Wy na to?

Napisałam do Redakcji z propozycją usunięcia pustych nicków, czyli osób, które nigdy nie napisały żadnego posta.
[Zobacz stronę]

Co Wy na to dziewczynki?

Cait + Alka (15 stycznia 2003)

ellenka25 Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję – usuńcie foty w podpisach

dziwnie się czyta posty bez zdjęć….
ale chyba trzeba by do kazdego z osobna pisać z prośbą o tymczasowe usuniecie fotek

Ola i Natalka [2,5roczku]

Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję – usuńcie foty w podpisach

cieszę się że mogłam się do czegoś przydać 🙂

Ewa i Krzyś (prawie 3 latka)

Dodane ponad rok temu,

Re: a co Wy na to?

jak najbardziej jestem za !

( a teraz lecę czyścić privy :)))

Ewa i Krzyś (prawie 3 latka)

ellenka25 Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję ;)))))

;-))))
albo na odwrót wiesz ile byloby spojrzeń ;-)))

p.s z tej radości to chyba zacznę testować

Ola i Natalka [2,5roczku]

cat Dodane ponad rok temu,

Re: a co Wy na to?

No pewnie, też o tym myślałam, jak kiedyś sprawdziłam ile jest martwych nicków. Oby to pomogło. Bo na razie (u mnie) forum nadal chodzi dość wolno….

Kaśka

Łukasz (3l.) i Karolina (9 m-cy)

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: a co Wy na to?

Tez jestem za i o tym myslałam juz dawno tylko czemu nic nie napisałam hymmmm ( zapomnialam ;))

Nati

tazmanka Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję – usuńcie foty w podpisach 😉

Wszystko wykasowane. Troszke szkoda, i tak smutno sie czyta posty bez zdjec bąbli. Ale czego sie nie robi, by forum sie choć troche ruszylo.

olinja Dodane ponad rok temu,

Re: a co Wy na to?

Kiedyś na samym początku mojej bytnościu tutaj pisałam do Redakcji własnie w tym celu. Bo mój nick jest zajety a tej osoby wogóle nie ma.
Odpisano mi, ze ie usuwaja osób wcześniej zarejestrowanych. Moze obliczu groźby podniecia forum sie złamią.

Co do zdjeć to mam superpropozycje 2. Może nie tyle usuwajmy zdjecia co ograniczmy ich wielkosc. Bo faktycznie niektóre są hmmm jak to ktos gdzies napisał „na cały monitor”.
Moze 300/300 pikseli wystarczy.
Momio, ze nadal twierdzę, ze same zdjecia malutkie nie robią różnicy dla funkcjonowania forum to przez kilka dni potestuje bez.
Z cieżkm sercem :o)))

Jonatan (20.04.2005)
/Tu jest miejsce na moje zdjecie/

sylaz Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję – usuńcie foty w podpisach 😉

ja niedawno wkleiłam zdjęcie z podpisie i znowu musiała je usunąć:((((
Ale czego się nie robi dla szybszego łącza:)

Sylwia i Wiktoria(27.04.04)

klucha Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję ;)))))

ty jak już coś wymyślisz ;-))))

Izka i Zuzia 3,5 latka 🙂

klucha Dodane ponad rok temu,

Re: a co Wy na to?

lepeij darujmy sobie te zdjecia na czas naprawy forum, też mi pusto bez nich bo 80 proc. rozpoznawałam po zdjęciach, nawet nicka nie musiałam czytać, ale co zrobić

Izka i Zuzia 3,5 latka 🙂

olinja Dodane ponad rok temu,

Re: a co Wy na to?

No dokłądnie tak samo miałam…nawet niektóre dzieci juz poznawałam kiedy fotka była zmieniona :o)
Z moim brakiem pamięci wzrokowej to cud hihihihihihi

Jonatan (20.04.2005)
/Tu jest miejsce na moje zdjecie/

emalka Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję – usuńcie foty w podpisach 😉

figa,
a fotki widoczne z boku tyz?
buuu lyso bez zdjec 🙁

porky Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję ;)))))

Magda i Jula (12.12.04)

gwiazda Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję – usuńcie foty w podpisach 😉

Usunęłam, a te z boku też trzeba??

Marta i Anastazja (04.01.2003) + ? (01.05.2006)

marchewkowa Dodane ponad rok temu,

Re: Mam superpropozycję – usuńcie foty w podpisach 😉

spróbować można.
mi sie kącik ze zdjęciami otwiera w takim samym tępie jak reszta, a powinien wolniej bo ma więcej zdjęć, wg tej teorii.
czasem jak się zdjęcia ładują wolniej to jest sam tekst a zdjęcia potem. nie sądzę zeby to zdjęcia aż tak spowalniały.

forum przyspieszyło, od braku zdjęć czy sytuacja na froncie się poprawiła?

Marchewkowa i JaKubek (10.05.2005)

Znasz odpowiedź na pytanie: Mam superpropozycję – usuńcie foty w podpisach ;)?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
I po rozmowie
Jestem po rozmowie w sprawie pracy. Nie spałam od 4 rano z wrażenia a czekając na wejście czułam jak moje dłonie po prostu się rozpływają. I jeszcze bardziej się stresowałam
Czytaj dalej
ORGANIZACYJNE
Dlaczego nie moge edytowac wiadomosci?
Witam, nie wiem czy to wina moja czy z forum jest cos nie tak. Po pierwsze nie moge uzywac polskich znakow, ale to maly problem. Po drugie i najwazniejsze nie
Czytaj dalej