mocny wiatr a spacery

Powiedzcie mi moje drogie,chodzicie na spacery z maluchami jak mocno wiatr wieje??Nie wiem juz co mam robic,mieszkam w kraju gdzie wiatry ciagle wieja i do tego w takim miejscu, ze wieje prawie non stop i nie sa to bynajmniej lekki ewiterkijuz nie wiem czy pozwalac sobie na wychodzenie z malym,czy lepiej nie ryzykowac. Paskudny ten wiatr brrr

Monia i Tymonek (08.08.03)

6 odpowiedzi na pytanie: mocny wiatr a spacery

  1. Re: mocny wiatr a spacery

    No przecież nie będziesz siedziała cały czas w domu- jak wieje non stop to trzeba się przystosować.
    Ja zawsze wychodziłam z Martą jak była w wieku Tymonka, niezależnie od wiatru. Trzeba tylko zadbać, żeby nie hulał mu po wózku- jakieś osłonki, pieluszki czy inne odwietrzniki powinny załatwić sprawę. pozdr

    Ania i Martusia-Już Nie Rudzielec :(( (10.09.02)

    • Re: mocny wiatr a spacery

      Jak jest silny wiatr ja nie wchodzę, spacerówki nie da się zasłonić tak aby nie wiało 🙂

      • Re: mocny wiatr a spacery

        jak jest naprawdę mocny, to siedzimy w domu. ale jak u Ciebie ciągle wieje, to po dobrym zabezpieczeniu i osłonie maluszka ja bym wychodziła. na krótko, ale zawsze to spacerek.

        • Re: mocny wiatr a spacery

          wychodze raczej zawsze wozek odwracam tak zeby mu nie wialo do srodka, do spacerow codziennych uzywam emmaljungi dwufunkcyjnej wiec jest to spacerowka solidna i z wszystkimi mozliwymi zabezpieczeniami, jezeli masz lekki wozek to moze byc nie do zabezpieczenia przed wiatrem.
          mysle ze musisz wychodzic chociaz na troche moze przed spaniem wtedy jak maluch ci zasnie to go polozysz i na maxa pozaslaniasz. z siedzacym jest trudniej

          Dorotka i Szyma (ur 10.02.03)

          • Re: mocny wiatr a spacery

            Jeśli dziecko jest w wózku, to żaden wiatr mu nie straszny. Gdy jest postawiona buda i dziecko ma czapę to nic się nie stanie. A takie osłanianie na maksa nie ma sensu, bo w spacerze chodzi przecież o oddychanie świeżym powietrzem! Ja wychodze w każdą pogodę, nawet w deszcz, o ile oczywiście nie leje za mocno!


            Izka i Iga 31.08

            • Re: mocny wiatr a spacery

              czasami jak tak wieje, to mi samej nie chce sie z domu ruszac……;-)) ale w spacerach wiatry nam nie przeszkadzaja- jak NInka siedzie w wozku to stawiam bude, w wozku ma spiworek i wlasciwie jest oslonieta od wiatru i zimna……jakby bylo straaasznie zimno i wietrznie to jeszcze moge do zwozka zalozyc oslonke- wtedy to juz bedzie zupelnie zabarykadowana. Ale jeszcze sie nie zdarzylo, zebym musiala az tak bardzo ja oslaniac……

              guciak i Ninka 27.04.2003

              Znasz odpowiedź na pytanie: mocny wiatr a spacery

              Dodaj komentarz

              Mozarella w ciąży

              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

              Czytaj dalej →

              Ile kosztuje żłobek?

              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

              Czytaj dalej →

              Dziewczyny po cc – dreny

              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

              Czytaj dalej →

              Meskie imie miedzynarodowe.

              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

              Czytaj dalej →

              Wielotorbielowatość nerek

              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

              Czytaj dalej →

              Ruchome kolano

              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

              Czytaj dalej →
              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
              Logo
              Enable registration in settings - general