Na poprawę humoru!!!!!!!!!!!!!!

Proszę wcześniej włączyć głośniki – mnie od razu poprawił się humor!!!!!!! Polecam!!!!!!!
(znalazłam to na forum, w innym kąciuku i aż trudno się tym nie podzielić)
koteczki

[i]magie
TEMPERATURKI

8 odpowiedzi na pytanie: Na poprawę humoru!!!!!!!!!!!!!!

kicia1 Dodane ponad rok temu,

Re: Na poprawę humoru!!!!!!!!!!!!!!

ale super!!!!!!!!!!! 🙂
pozdrawiam pa pa

igaaga Dodane ponad rok temu,

Re: Na poprawę humoru!!!!!!!!!!!!!!

koteczki sliczne – ale nie mam glosników :(((

Edek

magie Dodane ponad rok temu,

Re: Na poprawę humoru!!!!!!!!!!!!!!

Szkoda, bo pod kotki podłożony jest niezły śmiech i dopiero zestawione razem tworzy niezły ubaw!

[i]magie
[Zobacz stronę]

agahh Dodane ponad rok temu,

Re: Na poprawę humoru!!!!!!!!!!!!!!

Widzialam juz te kotki wczesniej a teraz sie u mnie nie smieja

-edyta Dodane ponad rok temu,

Re: Na poprawę humoru!!!!!!!!!!!!!!

Super!!!!!!!!!!
Kurcze! Obudziłam moją sunie!
Dawno nie słyszała prawdziwego śmiechu 🙁
Biedna…

Edyta

joannag Dodane ponad rok temu,

Re: Na poprawę humoru!!!!!!!!!!!!!!

🙂
super!!!!!!!!!!!!! podwójne dzięki, bo ja jestem straszna kociara:) mój tez niedawno był taki malutki i bidny, bo to sierotka, przybłęda, ale już ma prawie roczek ( tak myślę, bo data urodzin trudna do ustalenia) i też jest uroczy i oczywiście złośliwy!:))
pozdr.
Aśka

zwiewna1 Dodane ponad rok temu,

Re: Na poprawę humoru!!!!!!!!!!!!!!

Jezu, puściłam to w pracy, od razu wszyscy się zlecieli!!!

Kasia starająca się
[Zobacz stronę]

komkoma Dodane ponad rok temu,

Re: Na poprawę humoru!!!!!!!!!!!!!!

Koteczki sa z a j e b i s t e. Ups. Sorry za wyrazenie.

Znasz odpowiedź na pytanie: Na poprawę humoru!!!!!!!!!!!!!!

Dodaj komentarz

Wszystko o porodzie
Szpitale w Białymstoku
W Białymstoku nie ma wielkiego wyboru szpitali położniczych - tzw. Gigant, szpital na Warszawskiej i prywatna klinika na Parkowej. Czy podzielicie się swoimi doświadczeniami na temat tych placówek, lekarzy itp.? Mam
Czytaj dalej
Dla starających się
ile razy sie przytulać? w płodne dni?
Jak myslicie dziewczyny ile razy trzeba przytulanka? w dni płodne (dziś 13dc) !! pozdrawiam pa pa
Czytaj dalej