policystyczne jajniki?? – pomocy

witam ponownie!
Starania o dzidzi zaczęliśmy w marcu (po odstawieniu pigułek w grudniu) i do teraz nic. Lekarz stwierdził, że mam szpilkowatą szyjkę – o co chodzi??
A w piątek byłam u niego ponownie, bo po 6 miesiącach starań – nic. A pojawiły się troszkę późniejsze miesiączki.
Lekarz podejrzewa policystyczne jajniki. Kazał zrobić badania: prolaktynę i jeszcze jakieś hormony. I mam brać Diane – 35.
Czy ktoś może mi napisać jak się po niej można czuć i na co ona jest?
I czy ktoś miał problem z policystycznymi jajnikami??
Dzięki za jakiekolwiek info 🙂

3 odpowiedzi na pytanie: policystyczne jajniki?? – pomocy

  1. Re: policystyczne jajniki?? – pomocy

    Ja miałam może teraz też mam PCOS – bo taki skrot ma ta choroba, nie dostalam Diany ani nic hormonalnego bo zle toleruje wszelkie hormony, dostalam natomiast najpierw metformax po ktorych mialam bardzo regularne cykle ale niestety nie ten lek byl kluczem do sukcesu gdyz na metforminie mialam 2 poronienia odstawilam metformaks i zaczelam rac luteine na 2 dni przed owulacja az do konca cyklu w dawce 2×1 dziennie i to zaowocowalo ciaza, ale na poczatku musialam lykac 3×2 tabl luteiny dziennie gdyz znowu w okolicy @ mialam plamienia az do 6 tc. Diane daje sie niby aby wyregulowac hormonki tylko jak to sie ma do PCOS nie znajac przyczyny PCOS ani nie robiac USG – to naprawde nie wiem, Badanie hormonow oraz USG moze tylko potwierdzic PCOS wydluzajace sie cykle nie sa objawem swiadczacym w 100% o PCOS ja przed leczeniem mialam cykle po 32-65 dni, ale lekarka dopiero zaczela mnie leczyc na PCOS gdy zobaczyla moj wynik z USG

    Pozdrawiam

    Mysia i Piotruś 07.07.05

    • Re: policystyczne jajniki?? – pomocy

      Dzięki za odpowiedz.
      USg miałam zrobione i gino stwierdził, że może to policystyczne jajniki. Jednak jak czytam o tym to nie mam objawów. Miesiączka się niewiele spóźnia, owłosienia brak. Diane-35 mam brać od 15 do 25 dc 2x dziennie. No i badanka: prolaktyna, estradiol, DHEA-S.
      Zobaczymy co będzie

      • Re: policystyczne jajniki?? – pomocy

        DHEAS duzo powinien wyjasnic, ja oprocz tych badan co ty masz nakazane mialam jeszcze androstendion i 17-OH progesteron, DHEAS mialam na granicy, 17-OH P mialam ok a androstendion ciut przekroczony, podstawowe badania hormonalne byly ok i prolaktyna tez ok nawet zadziwiajaco dobra byla prolaktyna po MTC. Moja lekarka nawet analizowala moje wykresy z kazdego cyklu i ponoc w nich bylo widac moje PCOS wykres temperatur byl “postrzępiony” jak zęby 😉

        Mysia i Piotruś 07.07.05

        Znasz odpowiedź na pytanie: policystyczne jajniki?? – pomocy

        Dodaj komentarz

        Mozarella w ciąży

        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

        Czytaj dalej →

        Ile kosztuje żłobek?

        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

        Czytaj dalej →

        Dziewczyny po cc – dreny

        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

        Czytaj dalej →

        Meskie imie miedzynarodowe.

        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

        Czytaj dalej →

        Wielotorbielowatość nerek

        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

        Czytaj dalej →

        Ruchome kolano

        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

        Czytaj dalej →
        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
        Logo
        Enable registration in settings - general