Prawnik-sprawa rozwodowa-prosba raz jeszcze!!!

Kobitki, pisałam juz kiedyś z prośbą o porade prawną. Dzis mój brat miał 1 rozprawe rozwodowa i niestety nie ma szans żeby jego żona zgodziła się na rozwód brz orzekania o winie. Sprawa pójdzie na noże. Wiem, że ona będzie miała adwokata, bo jej matka jest ławnikiem w sądzie…więc wiadomo. Mój brat nie ma pieniędzy na wynajecie prawnika….ja pomóc mu tez nie mam jak. I własnie…może wsród was…mamuski kochane jest jakas prawniczka, która będzie mi mogła udzielić paru wskazówek.
Bardzo…bardzo…bardzo proszę 🙁

Ania i Oleńka ( 26.04.2003 )

5 odpowiedzi na pytanie: Prawnik-sprawa rozwodowa-prosba raz jeszcze!!!

  1. Re: Prawnik-sprawa rozwodowa-prosba raz jeszcze!!!

    Przykro mi, że Twój brat stanął przed tak trudną i smutną rzeczą jaka jest rozwód.
    Nie jestem prawnikiem nie mniej jednak mam do czynienia z różnymi prawniczymi zagadnieniami.
    Nauczyłam sie jednego. Jeżeli sprawa jest ważna dla mnie to wynjamuję prawnika. Naprawdę mozna znaleźć uczciwą kancelarię prawna, która nie zdziera kasy a jest rzetelna. Sama taka znalazłam i juz kilka spraw z nimi załatwiłam pozytywnie.
    Koszty z jakimi się spotkałam są rzedu 400-600zł za calosć spraw. To naprawdę nie duzo. Fachowośc pani prawnik, która mnie obsługowala jest bezsporna.
    Jeżeli jest jak piszesz, że sprawa idzie na noże to nie czekajcie tylko wynajmijcie prawnika. Może pomogą Wam przyjaciele. Akurat tak sie składa, że mój znajomy ma podobna sprawę (wchodzi jeszcze przyznanie 3 dzieci) no i nie ma absolutnie kasy. Razem z innymi znajomymi złozyliśmy sie by mu pomóc.
    Prawnik jest konieczny.
    Nie gwarantuje zwycięztwa ale daje możliwość unikniecia poważnych błędów.
    3mam kciuki za Was, powodzenia

    Olinka

    • Re: Prawnik-sprawa rozwodowa-prosba raz jeszcze!!!

      Zapomniałam się Ciebie zapytać z jakiego miasta jesteś. Mam wielu znajomych i moze będe mogła pomóc.

      Olinka

      • Re: Prawnik-sprawa rozwodowa-prosba raz jeszcze!!!

        Dzięki za odpowiedź. Zdziwiłas mnie tą kwota…..my oriętowaliśmy się w naszym mieście i prawniczka-ponoć b. dobra nierze 3000 od całości….dla nas to kwota przeogromna….i nawet jesli bysmy się chcieli zrzucic to nas nie stac….wszyscyśmy biedoki ;p
        W przypadku mojego brata równiez sa dzieci…dwoje i on chciałby żeby zostały przy nim. Strasznie to trudne wszystko bedzie bo ona jest zacięta a jej mama jeszcze ją motywuje.
        Jesyem z Bielska…..brat z czechowic…w gre wchodza katowice…i okolice….może znasz kogoś????

        Ania i Oleńka ( 26.04.2003 )<img src=”/upload/4/53/_390634_n.jpg”>

        • Re: Prawnik-sprawa rozwodowa-prosba raz jeszcze!!!

          Wiesz ja nie mialam stycznosci ze sprawa rozwodową. Temu koledze pani prawnik pomogła za 1400. Za całosc. Nie wiem dlaczego cennik jest taki ale moze trzeba poszukac gdzie indziej.
          Niestety w tych miastach nie mam nikogo.

          Olinka

          • Re: Prawnik-sprawa rozwodowa-prosba raz jeszcze!!!

            Witaj ! Mój mąż jest prawnikiem, tzn. robi w tej chwili aplikacje adwokacką. Jeśli potrzebujesz pomocy to mój nr gg2444166, mail: [email][email protected][/email], chętnie pomożemy.

            Ania

            Znasz odpowiedź na pytanie: Prawnik-sprawa rozwodowa-prosba raz jeszcze!!!

            Dodaj komentarz

            Mozarella w ciąży

            Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

            Czytaj dalej →

            Ile kosztuje żłobek?

            Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

            Czytaj dalej →

            Dziewczyny po cc – dreny

            Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

            Czytaj dalej →

            Meskie imie miedzynarodowe.

            Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

            Czytaj dalej →

            Wielotorbielowatość nerek

            W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

            Czytaj dalej →

            Ruchome kolano

            Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

            Czytaj dalej →
            Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
            Logo
            Enable registration in settings - general