Problem z głuchymi telefonami

Od dobrych 3 miesięcy mam problem – praktycznie codziennie mam głuche telefony. W związku z tym, że mam usługę identyfikacji numeru (piszę o telefonie stacjonarnym) wyświetla mi się numer, ale najdziwniejsze w tym jest to, że w momencie, gdy ten telefon dzwoni wyświetla mi się mój numer Zadzwoniłam na infolinię, coś tam niby posprawdzali i stwierdzili, że jest wszystko ok, a to, że wyświetla się mój numer może oznaczać, że ta osoba, która wydzwania dzwoni z numeru zastrzeżonego. No i tu mam do Was pytanko – nie ukrywam, że powoli mnie to męczy, tym bardziej, że te telefony dzwonią o różnej porze – bywa o 7 rano, a i o 23 bywały więc same rozumiecie – nie jest to przyjemne dlatego chciałabym gdzieś to zgłosić, by sprawdzono kto to dzwoni, ale kompletnie nie wiem gdzie się z tym udać? Czy policja to dobry pomysł? Boję się, że mnie wyśmieją czy zbagatelizują sprawę twierdząc, że to w sumie żaden problem, ale dla mnie jest to problem, który nie daje mi coraz bardziej spokoju. Podpowiedzcie, co mogę zrobić?

Julka

17 odpowiedzi na pytanie: Problem z głuchymi telefonami

  1. Re: Problem z głuchymi telefonami

    moja kuzynka tak miala, akurat wiedziala kto../jej eks//, i nie obylo sie bez zmiany nr telefonu…zdaje sie nie ma na to rady:(

    claudia

    • Re: Problem z głuchymi telefonami

      Prawdopodobnie są to błędy na centrali/systemie dostępowym.
      U jakiego operatora masz telefon?Masz stałe łącze?

      Pozdrawiam,
      Anka

      • Re: Problem z głuchymi telefonami

        Ja tak miałam. Okazało się, że linia była uszkodzona, u mnie w domu zresztą i czasami robiła zwarcie. Sprawdzał ktoś Ci instalację?

        Nadia, 7/02/2004 i jeszcze ktoś 19/12/2007

        • Re: Problem z głuchymi telefonami

          Najpierw sprawdź, jak dziewczyny piszą, instalację, potem przedstaw problem operatorowi, a na koniec możesz złożyć zawiadomienie o nękaniu na policji.
          Nikt Cię nie powinien wyśmiać, jeśli trwa to długo i rzeczywiście często się powtarza. Tylko musisz widzieć, że to nie awaria telefonu, tylko autentycznie ktoś do Ciebie wydzwania.

          A może spróbuj jak dzwoni Twój numer nie odbierać telefonu przez kilka dni? Może się temu komuś znudzi.

          Aga i Kuba 4,5

          • Re: Problem z głuchymi telefonami

            Ja mam też pewne podejrzenia kto to może być, ale pewności nie mam więc nie mogę oskarżać. Chodzi mi właśnie o to, by to sprawdzić, a nie wiem czy jest w ogóle taka możliwość.

            Julka

            • Re: Problem z głuchymi telefonami

              Zgłaszałam problem dwa razy. Telefon mam w tepsie, nie mam stałego łącza przez TP SA. Panowie z tepsy dwa razy sprawdzali, zadzwonili, że wszystko jest ok, że usługa identyfikacji działa poprawnie, nie ma uszkodzeń na linii, a problem który zgłaszam może wynikać właśnie z tego, że osoba dzwoniąca ma zastrzeżony numer telefonu stąd na moim wyświetlaczu widzę swój numer telefonu.

              Julka

              • Re: Problem z głuchymi telefonami

                Linia była sprawdzana dwukrotnie. Poza tym ja słyszę (jak zdążę odebrać oczywiście, bo zazwyczaj są to 2-3 sygnały), że ktoś po drugiej stronie jest i słyszę, jak odkłada słuchawkę. Więc w moim odczuciu to naprawdę ktoś dzwoni.

                Julka

                • Re: Problem z głuchymi telefonami

                  Problem polega na tym, że ten telefon jak dzwoni to daje maksymalnie 2-3 sygnały więc czasami nie jestem w stanie odebrać go więc sobie odpuszczam. Najdziwniejsze jest też to, że telefon dzwoni zazwyczaj wówczas, jak jestem w domu, bo jak mnie nie ma to po powrocie do chatki nie mam nieodebranych połączeń więc pachnie mi to naprawdę czyjąś zabawą.
                  Bywało tak, że akurat miałam telefon pod ręką więc mogłam szybko odebrać i słyszałam, że ktoś po drugie stronie jest i się rozłącza.
                  Zgłaszałam już dwa razy do tepsy, za każdym razem oddzwaniali mówiąc, że wszystko jest ok z moją linią. Czy w takim przypadku to już jest podstawą do zgłoszenia na policję, by ustalili kto dzwoni? Czy muszę z tepsy dostać jakiś kwitek, że z ich strony jest wszystko ok, linia działa prawidłowo i dopiero z tym iść na policję? Zielona jestem w takich sprawach.
                  Dziś pobudkę miałam przed 7 rano – wrrr. Mam podejrzenia, kto to dzwoni, ale za łapę nie złapałam więc nie chcę wyjść na głupka, gdybym się myliła wskazując na policji kto to może być.

                  Julka

                  • Re: Problem z głuchymi telefonami

                    Przy zastrzeżonym numerze mnie się wyświetla literka P lub “unknown number”…
                    Ja miałąm takie głuche telefony jak byłam podpieta do systemu dostępowego Biatela… Tak się objawiało testowanie linii (proces automatyczny, nie wyświetla się jako błąd). Teraz zmienili system i jest ok :).
                    Ale skoro twierdzisz, że ro “prawdziwy” głuchy telefon z odkładaniem słuchawki itd. to nie to…

                    Pozdrawiam,
                    Anka

                    • Re: Problem z głuchymi telefonami

                      Możesz zamówić usługę, żeby odrzucało Ci wszystkie połączenia z numerów zastrzeżonych, ale wtedy nikt kto ma taki numer się nie dodzwoni :(…
                      Możliwość techniczna jest – tracki są zapisywane na centrali, ale czy prawna to nie wiem…

                      Pozdrawiam,
                      Anka

                      • Re: Problem z głuchymi telefonami

                        Jeszcze jedno mi przyszło do głowy – przy następnym takim telefonie zapisz dokładnie (z sekundami najlepiej) o której był taki telefon i zadzwoń do callcenter, żeby Ci sprawdzili to konkretne połączenie.

                        Pozdrawiam,
                        Anka

                        • Re: Problem z głuchymi telefonami

                          Już mam zeszyt założony od pewnego czasu i notuję te telefony. A Tepsa ma taki dział callcenter? Mogą ujawnić mi dane osoby, która dzwoniła? Czy podadzą jedynie numer telefonu? Po telefonie i tak pewnie nie dojdę do tego, kto to, bo pewnie te dane są chronione – tym bardziej, gdy będzie to numer zastrzeżony.

                          Julka

                          • Re: Problem z głuchymi telefonami

                            ja mialam kiedyś problem tego typu, ze codziennie mialam dziwacze telefony, nie głuche, ale dzownili od mnie ludzie z innych krajów…. nigdy angielskojęzycznych… dla mnie brzmiaLo to troszkę po arabsku, o coś pytali, a czasami ewidentnie słyszałam język włoski tez lub francuski, po włosku często słowo “pronto” np ktoś dzwonił coś mówił a potem powtarzał kilka razy pronto pronto pronto… jednak najczęściej słyszałam któryś z języków arabskich, i to naprawdę codziennie miałam takie telefony, teraz nie mam bo od jakiegoś czasu telefon mamy odłączony z racji że Malwi nam kabel podgryzła

                            MALWIna LILIAna

                            • Re: Problem z głuchymi telefonami

                              A nie masz przypadkiem przekierowania z komorki?
                              Moj maz mial taka sytuacje, moze to nie to samo, ale moze a nuz cos podpowiem. Dzwonil ktos do niego na komorke i wyswietlal sie jego numer komorki, jakby sam do siebie dzwonil. Odbieral, a tam jakas stasza pani pytala o jakas nieznana nam kobiete, i tak chyba z 10 razy. Maz tez byl zdziwiony, zadzwonil do operatora, jak to mozliwe, ze dzwoni ktos inny, i jest jego numer pokazany. W koncu wydedukowalismy!! Kobieta, o ktora pytano, wyjechala za granice, zostawiajac przekierowany numer domowy na swoja komorke- ale miala podobny numer do komorki meza i sie chyba pomylila, wiec ktos dzwoniac do niej do domu, mial polaczenie z moim mezem, stad pokazywalo jego numer (dziwne?), a kobita bogu ducha winna, placila za te polaczenia :-(( Ale po tym wszystkim, jak juz wymyslilismy, to przy nastepnym polaczeniu ze starsza pania, powiedzielismy, ze jesli zna jej numer komorki, niech zadzwoni i poinformuje o pomylce. No wlasnie, tak to bylo.
                              Agata i Olivia 27.07.04 i Victoria 08.03.07 :-))

                              Edited by agat79 on 2007/10/20 18:36.

                              • Re: Problem z głuchymi telefonami

                                bosz…ja się z TPsą naciągałam dobre pare miesięcy przez takie głuche telefony, najpierw było, ze telefon uszkodzony, potem, że linia, potem panowie patrzyli na mnie jak na schizofreniczkę, która sobie problemy wymyśla. Na samym końcu jak sie wkurzyłam i zadzwoniłam do centrali do wawy okazało sie, ze na centralce jest jakies uszkodzenie. Myslałam że mnie szlak trafi.

                                Kaśka i Mikołaj

                                • Re: Problem z głuchymi telefonami

                                  Ale może chociaż powiedzą, czy to błąd, czy faktycznie ktoś dzwonił… Chodziło mi o infolinię, blue line, czy jak to zwał. W zależności od tego do jakiego systemu/centrali jesteś podłączona jest szansa, że mogą to sprawdzić.

                                  Pozdrawiam,
                                  Anka

                                  • Re: Problem z głuchymi telefonami

                                    U mojej mamy było tak samo. Ktos wydzwaniał w nocy 2,3,4 godz. Ktoś czekal aż sie podniesie słuchawkę. Oczywiscie byli z tpsy i ok. Poszłam na policje.i wiesz co poradzili oczywiście zmiane numeru. Dla normalych ludzi nikt sie nie bedzie bawił w prokuratora – penie tak pomysleli. Numer został zmieniony i zastrzezony.
                                    Pozdrawiam
                                    Maminka I Mateuszek ( 11.06.03)

                                    Znasz odpowiedź na pytanie: Problem z głuchymi telefonami

                                    Dodaj komentarz

                                    Mozarella w ciąży

                                    Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                    Czytaj dalej →

                                    Ile kosztuje żłobek?

                                    Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                    Czytaj dalej →

                                    Dziewczyny po cc – dreny

                                    Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                    Czytaj dalej →

                                    Meskie imie miedzynarodowe.

                                    Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                    Czytaj dalej →

                                    Wielotorbielowatość nerek

                                    W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                    Czytaj dalej →

                                    Ruchome kolano

                                    Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                    Czytaj dalej →
                                    -->
                                    Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                    Logo
                                    Enable registration in settings - general