Ranking Reaktywacja

A oto nasze Weterankowe Ciężaróweczki:

Samanta – tp. 28.11.2008 – po 6 latach, 4 ICSI Novum (Warszawa)

Anius79 - tp. 29.11.2008 – naturalsik po 2 latach

Nerina - tp. 03.02.2009 – naturalsik po 3 latach (pierwszy cykl po laparo)

Relinka - tp. 26.02.2009 – I ICSI na cyklu naturalnym Novum (Warszawa)

Katakus – tp. 19.03.2009 – naturalsik niespodzianka


Bardzo proszę, by wszystkie uaktualnienia i korekty moich podsumowań umieszczać tutaj 🙂 Zapraszam wszystkie weteranki do uaktualnienia listy, jak również wszystkie mamusie i ciężarówki do wpisywania się
Pozdrawiam ciepło i życzę…. wiecie czego życzę

34 odpowiedzi na pytanie: Ranking Reaktywacja

bambamek Dodane ponad rok temu,

śliczny ranking normalnie rewelacja!!!!!! 🙂

u mnie wiek sie nie zgadza – poprosze 33 🙂 poza tym wszystko o mnie wiesz 🙂

buziak sie nalezy 🙂

kaktus Dodane ponad rok temu,

piękny ranking:) Jesteś nieoceniona!

Jak tak popatrzę to tym bardziej doświadczam cudu który mam po sercem….

kaja26 Dodane ponad rok temu,

tyle mamusiek, a tak bywało ciężko! wierzę że wszystkim z frontu się uda! trzymam kciuki!

mala5-mi Dodane ponad rok temu,

Aż się popłakałam Gablysiu! Jedno jest pewne – nie spoczne puki nie wdrapię się do pierwszej tabeli!

bambamek Dodane ponad rok temu,

tak patrze na ten ranking i widze jak wielu sie udalo … super 🙂
AQQ ile jeszcze dziewczyn przepuscimy???? Kurde do roboty 😉

aqq Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez bambamek:tak patrze na ten ranking i widze jak wielu sie udalo … super 🙂
AQQ ile jeszcze dziewczyn przepuscimy???? Kurde do roboty 😉

Ja póki co jestem na „starankowym” urlopie ,ale mam zamiar wrócić. Póki co łąduję akumulatorki :D:D:D
Gabi ,jesteś nieoceniona -ranking jest rewelacyjny !!!!

paszulka Dodane ponad rok temu,

Ale fajowski ranking… dodam, że moja Basia się zagnieździła we mnie w 9 miesiącu starań ale przeliczając na moje cykle to w 12tym cyklu starań. 🙂 Ale to nie istotne tak bardzo… teraz mija 15ty miesiąc starań i 19ty cykl 🙁
Ale przyznam, że bardzo skrupulatnie wyłapałaś info i aż mnie zatkało!! 🙂

ewami Dodane ponad rok temu,

Gabrysiu – piękny ranking. Pamiętam stary jak bardzo marzyłam, by być na górnej liście, a teraz jestem na niej od razu 🙂 Tak więc wszystkim walczącym życzę, by jak najszybciej awansowały wyżej i nigdy nie zwątpiły, że taki dzień kiedyś nastąpi oraz by działały, bo ja zawdzięczam szybki awans m.in. temu, że nie czekałam na nic tylko parłam do przodu.

aneczka23 Dodane ponad rok temu,

Ranking rewelacja, brawo Gablysia 😀

aktualizacja: obecnie nie stosuje zadnych lekow, owulka wystepuje naturalnie, celowanie odpuszczone, wyjatkiem jest ten juz 49 cykl, w ktorym za namowa meza działalismy…50 ostatni celowany…potem odpuszczamy…przynajmniej do konca roku 🙁

samanta Dodane ponad rok temu,

Gabi świetna robota dla mnie rewelacja 😮 🙂

mbm Dodane ponad rok temu,

super Gablysia! niezle motywuje, że warto!
ach, widze ze 2006 był owocny, żeby tak 2009….. czary mary!

eliz Dodane ponad rok temu,

Dobra robota Gabi! Dzięki:)
Oj, pamiętam, jak marzyłam, żeby być na górze rankingu…
I wszystkie tam będziemy. Lista weterankowych dzieci będzie się wydłużać i wydłużać:)

vievioorka Dodane ponad rok temu,

Gabuniu ranking cud, miód i orzeszki 🙂

ale czytając go dopiero do mnie dotarło ile to czasu minęło hmmm
Moje dane zdeaktualizowały się 😎
Lat niestety już 33, Tadzika jak nie było widać tak nie widać nadal. Po tym fatalnym cyklu z Menogonami i Menopurami gdzie niewiele urosło, głównie to moje nieszczęsne endo 😮 zawieszone leczenie ale nie oznacza to że się zabezpieczamy, full luz. Liczymy na cud….
Wciąż dojrzewam do decyzji o wizycie u endo.
Teraz mi jakoś nie po drodze. Zryw miałam wiosną ale jak mnie ostudzono w rejestracji tak oklapłam.
Ale pójdę tam…. kiedyś…;)

relinka Dodane ponad rok temu,

Gabrysiu super ranking,dziekuje za wpisik na ciężaróweczkach,jak możesz to dopisz mnie jeszcze na listę szczęśliwych mamusiek bo od 2004 roku jestem szczęsliwą mamą córeczki-po 3 latach starań z 2 ICSI(Novum).Dziękuję,super robota.

madlenex Dodane ponad rok temu,

Gabrysiu jestem pod wrażeniem…….chylę czoła 😉

Ale również chciałabym być w tabeli u góry……;)
Mam nadzieje ze juz niedlugo……

Pozdrawiam

suminka Dodane ponad rok temu,

Rewelacyjny Ranking BRAWO GABLYSIU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps. dawno dawno temu jak tu zaczynałam marzyłam żeby być na liście mamusiek i….. udało się 🙂

wiki80 Dodane ponad rok temu,

czesc, czy w tym rankingu tylko „senior member” sa uwzglednione?:(
jakby co, ja do forum dolaczylam 3 miesiace temu,ale staram sie od maja 2006. Jestem pacjentką Invimed or Luxmed. Mąż OK, test PTC OK, HSG OK, hormony raczej OK (oprocz prolaktyny), jak dotad przyczyna niepowodzen nieznana, biore obecnie norprolac od 30 dni oraz drugi cykl z rzędu jest „sterowany” estrofenem i duphastonem, bo mialam dlugie ponad 40 dniowe cykle. Nastepne 3 cykle na tych samych hormonach oraz „clo”.

wiki80 Dodane ponad rok temu,

Ale zapomnialam dodac : ranking jest naprawde imponujacy – fajnie ,że sie takim czyms zajęlaś! to nieocenione żródło nadzei 🙂

kaja26 Dodane ponad rok temu,

mania Ty młoda baba jesteś, daj spokój!:)

nuska Dodane ponad rok temu,

Wybaczcie ja sobie odpuściłam, nie dałam rady… Trzymam za Was wszystkie kciuki i serdecznie pozdrawiam
Nusia

vievioorka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nuśka:Wybaczcie ja sobie odpuściłam, nie dałam rady… Trzymam za Was wszystkie kciuki i serdecznie pozdrawiam
Nusia

Nuśka…. a ja ostatnio o Tobie myślałam 🙂
co u ciebie?

kaja26 Dodane ponad rok temu,

nuśka no co Ty? kończysz walkę? nieeeeeeeeeeeee

mala5-mi Dodane ponad rok temu,

Oto aktualne dane. Starania od czerwca 2007 roku. Za sobą niestety 3 IUI nieudane: dwie w szpitalu (raz beta podwyższona – spadła) a trzecia w Klinice (którą zmieniamy od 17 listopada 2008) – beta wysoka, znów spadła dzień po terminie @. Za sobą mam przeciwciała przeciwplemnikowe, badania hormonalne, zbijanie Bromkiem PRL – nadal (3 cykl) plus luteina na II fazę, HSG – jajowody drożne, tarczyca – podwyższone anty TPO(delikatnie mówiąc podwyższone – same spadają), monitoring cyklu – owu bez zakłóceń, Mąż badanie nasienia, urolog, androlog, USG jąder – zmian nie ma a jednak żołnierzy mało… Obecnie szykujemy się do 4 IUI w starej Klinice – takie małe szcaleństwo – puki żołnierzyki się poprawiły…

paszulka Dodane ponad rok temu,

W sumie to można zmienić parę zdań na mój temat. HSG i laparo nie będzie… startujemy z grubej rury i podchodzimy do in vitro…
Stymulacje wydawały się rokować bardzo dobrze i wszystko wyglądało pięknie, ale bez efektu… no i się wkurzyłam…

elinka78 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez paszula:W sumie to można zmienić parę zdań na mój temat. HSG i laparo nie będzie… startujemy z grubej rury i podchodzimy do in vitro…
Stymulacje wydawały się rokować bardzo dobrze i wszystko wyglądało pięknie, ale bez efektu… no i się wkurzyłam…

a to decyzja lekarzy czy Wasza?Bo wiesz Paszulko po hsg czasem coś sie udrożnia(jeśli to jest problem)…a nasionka mężowe rozumiem sa ok?Gdzie bedziecie podchodzic do zabiegu?

paszulka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Elinka78:a to decyzja lekarzy czy Wasza?Bo wiesz Paszulko po hsg czasem coś sie udrożnia(jeśli to jest problem)…a nasionka mężowe rozumiem sa ok?Gdzie bedziecie podchodzic do zabiegu?

TO nasza decyzja i zaakceptowana przez lekarzy.
Jeśli jestem drożna to i tak pozostaje pytanie „dlaczego się nie udaje”, jeśli jestem niedrożna to trzeba podejść do in vitro.
U nas nasionka są super, moje hormony też. Endometrium tylko chwilkę było grubsze (na własne życzenie i po wiesiołku :)) a teraz książkowe. Pęcherzyki są, rosną i pękają…. wszsytko idealnie tylko dziecka nie ma.
Koleżanka po czterech latach starań i w końcu podejściu do in vitro, które za pierwszym razem okazał się być sukcesem powiedziała mi, że gdyby wiedziała to co wie teraz to skróciłaby starania, swoje cierpienia o dwa lata, bo na tym etapie należało podejść do in vitro. A tak doczekała 35 roku życia i dopiero wtedy została mamą. Ona przeszła wiele badań i wydziwiań. Diagnoza taka jak u nas, czyli wszystko jest super i nie wiadomo dlaczego nie ma dziecka. U niej pierwotna a u mnie wtórna niepłodność idiopatyczna. Wiele dało mi to do myślenia i stąd takie decyzje. Trudna to decyzja i ciągle myślę czy nie zrezygnować….. na razie jestem na tak…. ale jeszcze nie wpłaciliśmy pierwszej zaliczki na przygotowanie do transferu…..

Zabieg w Invimedzie w Wawie.

ewami Dodane ponad rok temu,

Paszula – ja cię doskonale rozumiem. U nas właściwie było podobnie, bo nasienie M. wcale nie było takie złe, choć nie idealne, a ze mną wszystko OK. I cieszę się że nie czekałam dłużej tylko podeszłam do IMSI, bo pewnie zmarnowalibyśmy tylko czas, nerwy i pieniądze na nieefektywne leczenie, a dziecka dalej by nie było. Czasem warto nie czekać.

paszulka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Ewami:Paszula – ja cię doskonale rozumiem. U nas właściwie było podobnie, bo nasienie M. wcale nie było takie złe, choć nie idealne, a ze mną wszystko OK. I cieszę się że nie czekałam dłużej tylko podeszłam do IMSI, bo pewnie zmarnowalibyśmy tylko czas, nerwy i pieniądze na nieefektywne leczenie, a dziecka dalej by nie było. Czasem warto nie czekać.

Takich postów właśnie mi trzeba!! 🙂

Dodane ponad rok temu,

Wiec sie ujawniam….
Od poczatku roku zdecydowałam sie zrezygnowac z leczenia…Była jeszcze wizyta u nowego lekarza. ktory zalecił monitoring, pregnyl i lek na wrogosc sluzu, ale maz kategorycznie zaprzeczył checi kolejnych lat staran, wiec po 6 latach musiałam odpuscic.Zaraz potem byla przeprowadzka do nowego domku, a teraz…złozyłam pozew o rozwod. Nie wiem, jak sie zakonczy sprawa, bo kocham meza, on mnie tez…ale nie potrafie zyc z kims, kto patrzy tylko na swoja wygode….
tak wiec w lutym mineło by nam 7 lat…
Przypomne,ze u nas jest brak jakiejkolwiek przyczyny braku potomka.Wszystko działa jak nalezy…radzili nam inseminacje, ale w moim miescie nie robia…i tutaj jest problem- maz nie ma ochoty na tego typu dopalacze….

Pozdrawiam weteranki
Dagamara

natusia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Dagamara:Wiec sie ujawniam….
Od poczatku roku zdecydowałam sie zrezygnowac z leczenia…Była jeszcze wizyta u nowego lekarza. ktory zalecił monitoring, pregnyl i lek na wrogosc sluzu, ale maz kategorycznie zaprzeczył checi kolejnych lat staran, wiec po 6 latach musiałam odpuscic.Zaraz potem byla przeprowadzka do nowego domku, a teraz…złozyłam pozew o rozwod. Nie wiem, jak sie zakonczy sprawa, bo kocham meza, on mnie tez…ale nie potrafie zyc z kims, kto patrzy tylko na swoja wygode….
tak wiec w lutym mineło by nam 7 lat…
Przypomne,ze u nas jest brak jakiejkolwiek przyczyny braku potomka.Wszystko działa jak nalezy…radzili nam inseminacje, ale w moim miescie nie robia…i tutaj jest problem- maz nie ma ochoty na tego typu dopalacze….

Pozdrawiam weteranki
Dagamara

Dagamara, pamietam Cie…
myslalam, ze inaczej sie pukladalo…
przytulam Cie mocno.

paszulka Dodane ponad rok temu,

Rany Dagamara… często o Tobie myślałam i zastanawiałam się co u Ciebie… 7 lat to długo…. bardzo długo…. może czas na odpoczynek a potem znowu zaczniecie działać? Trzymam bardzo mocno kciuki za odwrócenie losu i pozytywne zmiany no i pozdrawiam gorąco!! 🙂

aneczka23 Dodane ponad rok temu,

Dagi :Przytulam:

Dodane ponad rok temu,

dzieki dziewczyny…..

olsia Dodane ponad rok temu,

my też na górę

Proszę o dopisanie na listę
córeczka Zofia Teresa ur. 17.07.07 po 2 latach starań (2 IUI) w końcu oduściłam i zaszłam – no nie całkiem bez problemu bo po 14 miesiącach leczenia, symulacji, zastrzyków itd , ale naturalsik
Pozdrawiam wszystkie Weteranki, dziewczyny w końcu się udaje !!!!! moja kumpela zaszła teraz po 4 latach starań – miała in vitro w Novum!!!!!

Znasz odpowiedź na pytanie: Ranking Reaktywacja?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Leczenie niepłodności
Ku pokrzepieniu SERC
Dojście na szczyt trwa zawsze dłużej, niż myślimy, nie daj się zwieść, przyjdzie moment, gdy uznasz, że jesteś już blisko, a jeszcze bedziesz miał przed sobą szmat drogi, jeżeli jednak
Czytaj dalej
Leczenie niepłodności
Adresy klinik i ich opinie
[COLOR="Blue"]@ Centrum Leczenia Niepłodności "Ab-Ovo" [/COLOR] Adres: ul. Bociania 6 20-542[COLOR="Red"] Lublin[/COLOR] Telefon: (81) 527 71 36 , 527 71 37 Fax: (81) 527 71 36 E-mail: [email][email protected][/email] [URL="http://www.ab-ovo.pl"]http://www.ab-ovo.pl[/URL] Rejestracja wizyt
Czytaj dalej