refluks..co robic jesli bakterie w moczu?

pomimo tego ze mala bierze antybiotyk na noc?
ostatnio mala miala wysoka goraczke..zrobilismy posiew i wyszly bakterie..moja pediatra zaproponowala silniejszy antybiotyk na 10 dni..bo ten co teraz bierzymy moze nie zwalczyc..w dodatku moja nefrolog na urlopie..i nie wiem czy jej decyzja jest sluszna..zwlaszcza ze ona sama ma watpliwosci..i nie potrafi mi odpowiedziec..czy jak nie podam tego antybiotyku to dobrze zrobie..
ale zdrugiej strony nie chce tez byc madrzejsza od lekarza..
co robic?
dodam ze mala ma refluks 2 st

claudia.. 18 miechow;)))

4 odpowiedzi na pytanie: refluks..co robic jesli bakterie w moczu?

  1. Re: refluks..co robic jesli bakterie w moczu?

    nam lekarka mówiła, że na noc to Ala dostaje jedynie dawke zachowawcza leku, zeby właśnie uniknąć zakażenia, ale jesli się zdarzy, że bakterie w posiewie się pojawią, to trzeba będzie dać silniejszy antybiotyk zgodny z antybiogramem i oczywiście większą dawkę niż w tej chwili bierze + wieksza dawka Wit C, czyli leczenie jak rzy normalnym zakażeniu, bo bakterie trzeba bezwzględnie zwalczyć

    • Re: refluks..co robic jesli bakterie w moczu?

      Na refluksie sie nie znam, ale na bakterie w moczu Oli dostawal 2 silne antybiotyki i to ponad 10 dni. Tyle ze mial wtedy 4 – 5 dni.

      Asia i Oli 14.01.04

      • Re: refluks..co robic jesli bakterie w moczu?

        hmm…zastanawiam sie jeszce nad jednym..claudia miala goroczke przez dwa dni..i na trzeci dzien zrobilam badanie moczu..teraz juz jest wszystko w porzadku..po chorobie ani sladu..mala zdrowa..wiec czy jest sens z tym antybiotykiem??..czy ta bakteria jest jeszcze czy nie?..mam troche watpliwosci..bo moja pediatra ma bardzo lekka reke do antybiotykow

        claudia.. 18 miechow;)))

        • Re: refluks..co robic jesli bakterie w moczu?

          wiem jedno – bakterii w moczu nie wolno zaniedbac bo konsekwencje moga byc zbyt powazne, ale na Twoim miejscu powtórzyłabym badanie moczu, już w ogólny widać czy antybiotyk jest potrzebny (w opisie będzie – duża ilośc bakterii), a są laboratoria, które posiew robią w jeden góra dwa dni, no i oczywiście wszystko zalezy ile tych bakterii wyjdzie bo jesli tylko np 10 do 3 to antybiotyk zbędny, ale to doskonale sama wiesz,
          spadek gorączki nie jest wyznacznikiem, moja Ala jak miała pierwsze zakażenie nie miała gorączki wcale, dopiero jak powiększyły jej się węzełki pod paszkami to zauwazylismy że cos jest nie tak 🙁

          życze własciwej decyzji, niezależnie jaka ona bedzie i zdrówka, oby te nasze refluksy jak najszybciej się pozarastały 🙂

          Znasz odpowiedź na pytanie: refluks..co robic jesli bakterie w moczu?

          Dodaj komentarz

          Mozarella w ciąży

          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

          Czytaj dalej →

          Ile kosztuje żłobek?

          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

          Czytaj dalej →

          Dziewczyny po cc – dreny

          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

          Czytaj dalej →

          Meskie imie miedzynarodowe.

          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

          Czytaj dalej →

          Wielotorbielowatość nerek

          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

          Czytaj dalej →

          Ruchome kolano

          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

          Czytaj dalej →
          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
          Logo
          Enable registration in settings - general