się pokiełbasiło…?

Kochane dziewczynki zwykle staram się nie zawracać Wam głowy drobnostkami… ale teraz zgłupiałam do reszty i potrzebuję Waszej rady… zobaczcie proszę mój wykres.. 11 dc tempka wzrosła.. myślałam, że dzień wcześniej było owu… ale 12 dc – naprawdę mocny ból brzucha… myślę – dziwne, może pęcherz… 13 dc – to samo, a tu 14 dc tempka spadła na łeb na szyję… znaczy owu nie bylo, ale skąd ten ślusik, skąd ten wzrost tempki (czy w ogóle może wzrosnąć i po dwóch dniach spaść?) skąd ten ból… i teraz nie wiem za bardzo co robić… jestem drugi miesiąć po odstawieniu bromka, jak myślicie, czy prolaktyna mogła wzrosnąć i coś pokiełbasić?… czy ją zbadać, czy w ciemno iść do gina.. przepraszam za głupie może pytania, ale jakoś tak nastawiłam się na ten cykl, a tu taki pasztet i tak mi jakoś źle, że musiałam się Was poradzić… dziękuję za wszystkie sugestie i opinie, co powinnam zrobić… pozdrawiam Was dziewczynki…

ami7
mój wykresik

9 odpowiedzi na pytanie: się pokiełbasiło…?

lotos Dodane ponad rok temu,

Re: się pokiełbasiło…?

hmmm, ale w poprzednim cylku też około 9-10 dnia byłskok o 2 kreski, pobyło tysoko parę dni i obniżka tempki (owulacja). Teraz w sumie jest dość podobnie, prwda, no ten spadek w dół jest wyraźniejszy, ale to chyba na tyle. Bóle 12,13 i 14 dc to potwierdzają (bóle owulacyjne moga trwać kilka dni). Wiec to, co mnie sięwydaje to owulacja jest dziś,anjpóżniej jutro, a potem temperatura skoczy do II fazy. Nie wiem, ale mnie ten wykres zupełnie się podoba. Temp. spokojnie sobie moze iść w górę a potem spadać w I fazie, ja tak miałam wiele razy.

Ania

samanta Dodane ponad rok temu,

Re: się pokiełbasiło…?

Ami7 trzymam mocno kciuki abyś dołączyła do przyszłych szczęśliwych MAMUŚ mimo pokiełbaszonego wykresu
A temp. się nie sugeruj – ważne są inne objawy i odczucia.
Chyba musisz jeszcze poprzytulać się do męża

ami7 Dodane ponad rok temu,

Re: się pokiełbasiło…?

Samantko, dzieki za kciuki… ja zaciskam za Ciebie baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo mocno…..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ami7
[Zobacz stronę]

ninka Dodane ponad rok temu,

Re: się pokiełbasiło…?

A ja mysle, ze jeszcze za wczesnie na pokielbaszenie;) Calkiem mozliwe, ze owu jeszcze bedzie a z ta tempka w pierwszej fazie to roznie bywa. Tak wiec przygotujcie sie jeszcze na romantyczny wieczor. Tempka jest zmienna bardzo zalezna i jakis jednorazowy skok o niczym nie swiadczy. A ja dalej trzymam kciuki i pluje na monitor:)

Ninka

samanta Dodane ponad rok temu,

Re: się pokiełbasiło…?

Ami7 Na mnie jeszcze musisz poczekać nie będę się rozpychała na Ciężarówki – masz pierwszeństwo

mkkafe Dodane ponad rok temu,

Re: się pokiełbasiło…?

Na moje owu byla 13 dc, te dwa dni to mogl byc wzrost niezwiazany z cyklem – jakies przeziebienie ktore umknelo Twojej uwadze, bol zeba albo cos….????Sluz podobno pojawia sie czasem kilka dni przed. Bromek – nie wiem, niezbadany przeze mnie, nierozpracowany do konca ale mogl tez sie przyczynic. U mnie na ten przyklad prolaktyna dwa miesiace temu przed obciazeniem 6 jednostek, po miesiacu brania bromka powinna spasc, a tu przy badaniu 7 dni po odstawieniu bromka zwrosla do 41!! Dziwny ten bromek. Ale nie o tym chcialam. Chcialam dodac ze wierze w to ze te piekne wykresiki ktorym kibicuje co miesiac tym razem zakoncza sie zielonym plusikiem. Pozdrawiam

Monika (10 cykl) i Agatka 4l

samanta Dodane ponad rok temu,

Re: a jednak !!!!

Ami7 a jednak skok dzisiaj jest więc wszystko jest ok
Teraz trzymam kciuki aby temperatura nie spadała przez najbliższe 9 miesięcy

ninka Dodane ponad rok temu,

Re: się pokiełbasiło…?

No kochaniutka decyzje juz zapadly;) tylko Ty jeszcze o tym nie wiesz:) A ja tez dolaczam sie do kibicowania.

Ninka

ami7 Dodane ponad rok temu,

Re: się pokiełbasiło…?

dziękuje kochaniutkie… jesteście cudowne… ja trzymam za Was kciuki cały czas….. !!!!!

ami7
[Zobacz stronę]

Znasz odpowiedź na pytanie: się pokiełbasiło…?

Dodaj komentarz

Jedno- i dwulatki
ubieranie dziecka=horror!
Dziewczyny Ja juz po mału tracę swoją cierpliwość (a dodam że mam jej trochę:):) Iza kompletnie nie daje się ubierać. Kiedyś nie dawała sobie zakładać pieluch ale teraz doszło do tego
Czytaj dalej
Polecam
Rewelacja na wypadające włosy
To ampułki firmy KLORANE dla kobiet. 1 opakowanie kosztuje co prawda ok. 110 zł (miesięczna kuracja) ale po 2 tygodnaich zuważyłam efekty i to nie bagatelne - a stosowałam już
Czytaj dalej