WCZESNIAK

URODZILAM SYNKA W 32 TYG.WAZYL 1940 I STAN BYL ZADOWALAJACY POTEM STWIERDZONO WYLEW W GLOWCE IISTOPNIA MALA SZCZELINE MIEDZY KOMORAMI I POSZERZONY KANALIK KIELICHOWO-MIEDNICZKOWY ALE NERKI OK. PO 3 TYG. ZOSTAL WYPISANY Z KAROWEJ (W-WA) I OD 5.03 JEST W DOMKU KONSULTACJE Z TYSIACEM LEKARZY JUZ MAM USTALONE I TYLKO DRZE PRZED KAZDA JE PIEKNIE JEST POGODNY I SPI. PROSZE PODZIELCIE SIE SWOIMI DOSWIADCZENIAMI MOZE ZNACIE DOBREGO LEKARZA NP. NEUROLOGA, KARDIOLIGA, NEFROLOGA CALUJE AGA

14 odpowiedzi na pytanie: WCZESNIAK

  1. Re: WCZESNIAK

    Tobiaszek urodził się o czasie. Niewiele pomoge ale chce napisać że bardzo mocno będe trzymać za Was kciuki, aby dzieciątko zdrowo rosło i się rozwijało. Dobrze że ma apetyt napewno wszystkie badania wyjdą w porządku i z maluszka wyrośnie wielkie chłopsko.
    Agus całuje i ściskam Was mocno.

    Ksantia i Tobiasz 14m-cy

    • Re: WCZESNIAK

      jeśli chodzi o neurologa dla wcześniaka to polecam dr Bielicką, jest szefową oddziału na Kopernika, ale możesz do niej dotrzeć przez Karową (zapytaj na kontroli), takie wcześniaki jak moja Ala dr Bielicka przyjmuje własnie na Karowej, kardiologa Ci juz poleciłam naprawde dobrego, a jeżeli chodzi o nefrologa to polecam poradnię nefrologiczną na Litewskiej.

      • Re: WCZESNIAK

        Odnośnie lekarzy to moja szanowna małżonka (mamaala) co trzeba już napiała.
        Dodam tylko, że tymi wylewami nie powinnaś się przejmować. Z tego co słyszałem na Karowej to 1 i 2 stopień są niegroźne, a często nawet niezauważane. Niebezpieczny są wylewy 3-go i 4-go stopnia.
        Twoje obawy z pewnością rozwieje neurolog badając dzieciaka.
        Bielicka jest świetna, nie przestrasz się tylko na początku jak fuknie na Ciebie po co wogóle przyszłaś i zabierasz czas dzieciom bardziej potrzebującym, ale jak zacznie badać dziecko to zobaczysz, że ma kobieta powołanie.

        i jeszcze jedno, o jaką szczelinę chodzi?

        Pozdrawiam
        Tomek
        tata Ali

        • Re: WCZESNIAK

          chodzi o ubytek w przegrodzie miedzykomorowej tez powiedzieli mi na karowej ze sie sam zarosnie sprawdzamy to na USGmozgu

          • Re: WCZESNIAK

            napisz do emalki;
            jej córcia też jej wcześniekiem
            na pewno Ci pomoże;

            • Re: WCZESNIAK

              a gdzie będziesz robiła badanie oczu? My dostaliśmyy w zleceniach, że mamy pojawić się w Centrum Zdrowia Dziecka, ale woleliśmy chodzić do dr Hautza (tego co dzieciom zagląda w oczka na Karowej) w Gromada Medica. Wystarczy mi, że musiałam jeździć do CZD na badania słuchu.

              • Re: WCZESNIAK

                tak u okulisty juz pierwszy raz bylismy w CZD a 16.04 jedziemy drugi raz, narazie siadkowka byla jeszcze nie dojrzala ale pozatym nic zlego nie stwierdzono, wakt tam duzo ludzi ogolny balagan i pani doktor sie nie spieszy. No i nie wytrzymalam poszlam do niej i zarzadalam zbadania Kamila na papierku bylam umowiona na 9-10 a bylo juz po 11. u nas nikt nie szanuje czasu innych. NA badanie sluchu idziemy do poradni audiologicznej na Banacha na konkretna godzine. teraz we wtorek na Dzialdowska do kardiologa,05.04 do nefrologa na Kopernika a 07.04 na Karowa do neonatologa do pani Oginskiej,na badanie USG mozgu i jamy brzusznej potem jeszcze do neurologa -lekarz jest z IMiD AGA

                • Re: WCZESNIAK

                  jeśli na standardową kontrolę do poradni neonatologicznej na Karową to wszystkie dzieciaczki przyjmuje dr Tupieka-Kołodziejska, a jeżli masz napisane, że USG na 8:15 to powiem Ci, że wszyscy mają na 8:15 i USG jest robione w kolejności przyjścia i potem kolejno wszyscy schodzą do poradni gdzie od 9:00 przyjmuje dr Tupieka.

                  • Re: WCZESNIAK

                    Witaj!! ja też jestem mamą wczesniaka ( 35 tc). Twój synek wcale nie był najmniejszy…prawie 2 kg. to już spore dziecko jak na wcześniaka. Co do lekarzy to Ci niestety nie moge nic doradzić, bo nie mieszkam w Wawie, ale z tego co wiem i co mi powiedzieli w szpitalu to wylew I i II stopnia jest niegrozny i sam się wchłania. Oczywiście trzeba być pod kontrolą lekarza, ale uszy do góry będzie ok. ( my też jesteśmy pod opieką neurologa). Pozdrawiam i trzymam kciuki!!!

                    Niki23 i styczniowa Nineczka

                    • Re: WCZESNIAK

                      Jestem mamą Michałka urodzonego w 32 tygodniu ciąży z wagą 1270g… Jeśli będziesz chciała się czegoś dowiedzieć to pytaj na privie…
                      A Michałek jest już taki duży…

                      • Re: WCZESNIAK

                        Witam. Lekarzy Ci nie polecę,ponieważ mieszkam na Śląsku ale chcę napisać bys się za bardzo nie zamartwiała. Moj synek urodzil się w 29 tygodniu w zamartwicy, ważyl 700 gramow i mial wylewy 2 stopnia i lekko poszerzony uklad komorowy. Mial wzmożone napięcie mięśniowe, byl długo rehabilitowany itp. itd. Generalnie – nie wyglądało to wszystko różowo. Teraz ma prawie 3 lata, jest wesoly, ma energii za trzech i, odkąd mówi, gęba mu się nie zamyka. Poza tym wogóle nie choruje i jest kochanym lobuzem. Uszy do gory! Będzie dobrze! Całusy dla Okruszka od Miloszka(700gr) i Kajtusia(2400)

                        • Re: WCZESNIAK

                          na tą stronkę bardzo fajna, dla rodziców wczesniaczków. Trzymaj się!!!
                          Ludmiła

                          • Re: WCZESNIAK

                            na tą stronkę bardzo fajna, dla rodziców wczesniaczków. Trzymaj się!!!
                            Ludmiła

                            • Re: WCZESNIAK

                              Witam
                              Mam do ciebie pytanko jak tam problem z poszaerzonym kielichem miedniczkowym u twojego dzidziusia czy wszystko ok? jestem w 38 tyg ciąży i lekarz wykrył takie poszerzenie 9 mm u mojego synka bardzo się martwię czekam na odpowiedz
                              anet3 i majowy synek

                              Znasz odpowiedź na pytanie: WCZESNIAK

                              Dodaj komentarz

                              Mozarella w ciąży

                              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                              Czytaj dalej →

                              Ile kosztuje żłobek?

                              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                              Czytaj dalej →

                              Dziewczyny po cc – dreny

                              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                              Czytaj dalej →

                              Meskie imie miedzynarodowe.

                              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                              Czytaj dalej →

                              Wielotorbielowatość nerek

                              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                              Czytaj dalej →

                              Ruchome kolano

                              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                              Czytaj dalej →
                              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                              Logo
                              Enable registration in settings - general