WY to wiecie- objawy przedporodowe

Jak w tytule.czy dzieje sie cos z nami, z organizmem,nastrojem, zoladkiem,brzuchem,nie wiem…cos co moze sygnalizowac nadchodzacy WIELKIMI krokami porod,ktory w efekcie moze byc nie zgodny z terminem wyznaczonym wczesniej? Co wiecie o tym? Dzieki.

16 odpowiedzi na pytanie: WY to wiecie- objawy przedporodowe

  1. Re: WY to wiecie- objawy przedporodowe

    Ja wiem tylko tyle, że miałam zero objawów. Pojechałam sobie na ktg a okazało się, że mam 3 cm rozwarcia


    Marta Macius i Kubus 20/05/2003

    • Re: WY to wiecie- objawy przedporodowe

      Ale sliczne blizniaczki 🙂

      Anastazja i bardzo wyczekiwana Jagoda (01. 08. 03)

      • Re: WY to wiecie- objawy przedporodowe

        Witam,
        Ja niestety nie wiem, nie miałam żadnych objawów. Dni mijały i w efekcie urodziłam 15 dni po terminie, poród był wywoływany.
        Pozdrawiam,

        elzi i żarłoczny misiek (25.02.03)

        • Re: WY to wiecie- objawy przedporodowe

          ja uroidziłam 3 tygodnie przed terminem, objawów to żadnych nie miałam, wody mi odeszły no i trzeba było rodzić

          fame i Krzyś 20.07.03

          • Re: WY to wiecie- objawy przedporodowe

            mi na 4 dni przed odszedł czop śluzowy, najpierw gdy mała torowała sobie drogę w kanale rodnym to strasznie się wierciła, a na ok. 2 dni przed przyjściem na świat ruchów było nieznacznie mniej (leżałam na patogii i miałam zalecenie 3 x dziennie liczyć ruchy – stąd wiem dokładnie;-))))

            pozdrawiamy serdecznie
            Iza i Liwia (ur. 10.02.2003)

            • Re: WY to wiecie- objawy przedporodowe

              Dzień przed porodem (po południu, bo w nocy się zaczęło) Maluszek strasznie się wiercił, nawet komentowałam to w sposób, że “chyba chce już wyjść”. I wyszedł!

              • Re: WY to wiecie- objawy przedporodowe

                Podobno spada apetyt, ale ja miałam duży do końca. Nie zauważyłam żadnych zmian, tylko ginekolog po obejrzeniu szyjki stwierdził, że do Czwartku powinnam urodzić i miała rację, Bartuś urodził się we Wtorek. Nawet brzuch mi się nie obniżył. Podobno jak odejdzie czop śluzowy to masz jeszcze maks 2 dni. Mnie odszedł o 4.30 we Wtorek a o 5.45 odeszły mi wody, więc to też nie jest regułą

                Anitka i Bartuś 5 sierpnia 03

                • Re: WY to wiecie- objawy przedporodowe

                  Poszłam z mężem na kontrolne ktg do szpitala i zbadał mnie przy okazji mój gino, niespodzianka była ogromna bo miałam 4 cm rozwarcia -już mnie nie wypuscił, założył doszyjkowo tabletkę i po 3 h miałam Nalulkę na brzuchu -każdemu zyczę takiego porodu 🙂

                  • Re: WY to wiecie- objawy przedporodowe

                    A ja od czwartku miałam lekkie skurcze, do szpitala poszłam jednak dopiero w niedzielę bo miałam wrażenie, że mi wody odeszły. Tam po badaniu okazało się, że to fałszywy alarm i mam poleżeć ze 2 dni na obserwacji, bo termin miałam na za tydzień. Jednak w nocy, tak od 21h miałam skurcze regularne co 10 min. i rano jak to powiedziałam na wizycie i mnie lekarz zbadał okazało się, że faktycznie mam już małe rozwarcie. Dodam, że urodziłam jeszcze w poniedziałek o 17h20.

                    Agnieszka i Alicja (2.06.2003)

                    • Re: WY to wiecie- objawy przedporodowe

                      Gratuluje takich sliczniutkich dzieciaczkow 🙂

                      • Re: WY to wiecie- objawy przedporodowe

                        strasznie zazdroszcze…

                        • Re: WY to wiecie- objawy przedporodowe

                          To nieprawda, po odejsciu czopu mozna nie urodzic jeszcze nawet przez kilka tygodni (poswiadczają to przypadki z forum)

                          Edited by Lea on 2003/10/31 18:39.

                          • Re: WY to wiecie- objawy przedporodowe

                            hmmm u mnie kompletnie nic nie wskazywalo na zblizajacy sie porod,po prostu na 3tygodnie przed porodem odeszly mi wody i juz.Ale jakis tydzien przed porodem lazilam po domu i strasznie marudzilam, ze chce juz urodzic i powiedzialam do malego, ze ma wychodzic,ale juz. No i wyszedl

                            Monia i Tymonek (08.08.03)

                            • Re: WY to wiecie- objawy przedporodowe

                              Tak to prawda jak bylam u ginki to rozmawialam z dziewczyna ktora byla tydzien po terminie a czop odszedl jej 2 tygodnie wczesniej.

                              Pozdrowionka 🙂

                              Anastazja i bardzo wyczekiwana Jagoda (01. 08. 03)

                              • Re: WY to wiecie- objawy przedporodowe

                                Mnie tak uczono na szkole rodzenia i ja tak urodziłam

                                Anitka i Bartuś 5 sierpnia 03

                                • Re: WY to wiecie- objawy przedporodowe

                                  Ja nie przecze, ze ak sie zdarza
                                  natomiast stanowczo przecze temu, ze odejscie czopu oznacza na pewno porod za max. 2 dni
                                  jest to nieprawda
                                  nie pisze tego z uraza o to, ze uwazasz inaczej, po prostu nie chce by ktos przeczytal i uwierzyl, ze czop oznacza koniecznie tak szybki porod
                                  bo nie musi i nie ma sie co martwic, jesli nie zacznie sie porod
                                  wiem, jak wrazliwe i pełne strachu sa kobiety przed porodem, dlatego chcialam to wyjasnic, zeby jakas dziewczyna niepotrzebni nie myslala ze cos z nia jest nie tak, bo jej czop odszedl z tydzien temu a tu zero porodu

                                  Znasz odpowiedź na pytanie: WY to wiecie- objawy przedporodowe

                                  Dodaj komentarz

                                  Mozarella w ciąży

                                  Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                  Czytaj dalej →

                                  Ile kosztuje żłobek?

                                  Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                  Czytaj dalej →

                                  Dziewczyny po cc – dreny

                                  Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                  Czytaj dalej →

                                  Meskie imie miedzynarodowe.

                                  Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                  Czytaj dalej →

                                  Wielotorbielowatość nerek

                                  W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                  Czytaj dalej →

                                  Ruchome kolano

                                  Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                  Czytaj dalej →
                                  Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                  Logo
                                  Enable registration in settings - general