ZŁE WYNIKI

Dziewczynki,
Niestety zaczęłam się martwić. Jeszcze nie wiem czy mam zacząć bardzo czy tylko trochę…..
W 16 d.c.:
estradiol – 51.066 pg/ml (norma to chyba 186,59-382,45)
LH – 26.9.UI/ml (norma to chyba 27,3-96-9)
Piszę “chyba” bo to normy dla fazy owulacyjnej – pod warunkiem że ja się właśnie w niej znajduję – niby środek cyklu (32 dniowe).
Co myślicie o tych wynikach???
kabi

4 odpowiedzi na pytanie: ZŁE WYNIKI

Dodane ponad rok temu,

Re: ZŁE WYNIKI

tak, rzeczywiscie wyniki sa takie sobie, ale nie katastrofalne. kiepski ten estradiol – nalezaloby sie chyba zastanowic nad jakims lekiem, bo estradiol powinien byc wyzszy, np. ja (dzis jestem w 3dc) dostalam informacje, ze w czasie badania w 9dc estradiol powinien wzrosnac 10ciokrotnie w stosunku do wartosci dzisiejszej. Niestety nie mam jeszcze wynikow, dopiero jestem w pierwszym cyklu bardzo szczegolowych badan, przechodze test wydolnosci jajnika. Ale estradiol jest wazny, bierze udzial w zagniezdzaniu zarodka, odpowiada za grubosc sluzowki macicy, dlatego warto cos z nim zrobic; czytaj – podawac estrogeny.

niskie LH moze wskazywac na brak owulacji – czy jestes pewna, ze jajeczkujesz? Bo jesli nie ma piku LH, to nie ma owu…:(

Sylvie

kabi Dodane ponad rok temu,

Re: ZŁE WYNIKI

Dzięki za odpowiedź już myślałam że nikt sie nie odezwie…:) W każdym razie co do jajeczkowania to właśnie raczej jajeczkuję ale nie w każdym cyklu – robiłam już kilkakrotnie USG w przeciągu ostatnich lat i nic nie wskazywało że będą problemy oprócz tego żę miałam oprócz pęcherzyka dominującego jeszcze inne liczne. W tym cyklu też robiłam USG w 13 d.c. i lekarz powiedział że nawet przy długich cyklach powinno już być widać pęcherzyk dominujący a go nie widzi… Nie wiem sama. Powiedział że pik LH występuje przed samą owu więc zrobiłam sobie wczoraj (19 d.c.) test owu i wyszły dwie kreski ale ta ważniejsza była słabsza. Zrobię więc dziś jeszcze raz – tylko w takim razie czy jeżeli wyjdą mi dwie tłuste w owu to możliwe że mimo to nie będzie pęcherzyka?? Już nic z tego nie rozumiem dziewczyny to jakaś czarna magia dla mnie :((( Pomocy
kabi

Dodane ponad rok temu,

Re: ZŁE WYNIKI

jezeli masz duzo licznych pecherzykow na jajnikach i zdarza Ci sie nie owulowac, to moze warto zrobic szczegolowe badania hormonalne? Moze to jakis lekki PCOS? (policystyczne jajniki, wlasnie w USG wygladaja na wielotorbielowate, a cykle zazwyczaj sa rzadko owulacyjne). A moze po prostu zbyt wysoka prolaktyna blokuje owulacje i nalezaloby ja zbic?

Jesli nie ma pecherzyka dominujacego na USG w 13dc, to test owu nie wykryje owulacji, bo raczje jej nie bedzie w tym cyklu, obawiam sie:(

Sylvie

kabi Dodane ponad rok temu,

Re: ZŁE WYNIKI

Dzięki za info i Twoją opinię. Ja właśnie robię sobie badania hormonalne i zbijam lekko podwyższoną prolaktynę – bromergonem. Jeśli badania z tego cyklu nie pokażą zbicia to będę musiała brać większą dawkę. Na razie biorę 1/4 codziennie- aż do wyczerpania opakowania – jeszcze mi zotała połowa. Strasznie się to dłuży…. Osłabia mnie to. Te wszystkie badania ;( nie wiedziałam że będą z tym takie ceregiele. Myślałam 2 góra 3 cykle i wyjdzie a tu…. z wyników na wyniki dowiaduję się że coś nie w normie…. ale może w przyszłym cyklu dam radę. Na razie nie poddajemy się z mężem i mimo to że prawdopodobnie owu nie było to się przytulamy – i o to chyba chodzi no nie 🙂
kabi
p.s nie ma to jak samopocieszenie!

Znasz odpowiedź na pytanie: ZŁE WYNIKI

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Potrzebna pomoc .cd :(
------------------------ Witajcie, niemam dobrych wiesci troszke zwlekałam z napisaniem tego postu bo caly czas wierze ze bedize dobrze no ale:( znów się wszystko pogmatwało gdy juz udało jej sie dizeki Wam doporwadzic
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
zestaw kosmetyczny dla dzidzi
Witam :) Zastanawiam się jakie kosmetyki są najlepsze dla Dzdzi. Widziałam wczoraj zestaw Nivea, w takim fajnej kosmetyczce, teraz jest w promocji. Znacie opinie na temat tych kosmetyków? A może lepsze
Czytaj dalej