Zostaje z wami!

Wynik negatywny a jakiz moglby byc…. Nawet nie czuje sie zle, myslalam, ze bedzie ze mna gorzej. Zostaje z wami moje kochane!!!
Pozdrowionka
Kingunia

7 odpowiedzi na pytanie: Zostaje z wami!

malgosia Dodane ponad rok temu,

Re: Zostaje z wami!

Cześć Kinga, mam nadzieję, że zachowałaś jeszcze trochę swojego optymizmu i zawalczysz za miesiąc. Życze wam z całego serca dzieciaczka . My dziś wracamy do naturalnych metod, odpoczywamy od inseminacji i ” robimy dziecko naturalnie”. Temperatura mi spadła, więc wieczorem i rano…… na poczatku roku przeczytałam w wielkim horoskopie na cały rok, ze w listopadzie albo w grudniu będe w ciąży. Może……. Buziaki, Kinga zacznij już brać witaminki, za 2 tygodnie ” skok “. M

Dodane ponad rok temu,

Re: Zostaje z wami!

Kinga – Żabko moja kochana – to Ty napawasz mnie optymizmem i piszesz tak smutno – ale…Kochana – a kto to pisał “że się nie da??!!” Nie trać nadziei !! Myslę,że jakiś wyjazd dobrze by Ci zrobił, ….Pozdrawiam i trzymam kciuki za twoje powodzenie…Toja.

kinga Dodane ponad rok temu,

Re: Zostaje z wami!

Nie jest zle. Dzis w pracy myslalam, ze sie powiesze ale nic z tego, wlasnie robie pranie zakraplane rumem z cola! Wiem, ze to niezdrowe i wogole niemoralne ale mam to w nosie. Rafal odrazu wyczul moj humor i dokupil cole poczym zszedl mi z oczu. Na poczatku bylo na smutno ale teraz muzyka gra na full, pranko sie robi, obiadek troche spozniony tez a ja……… jutro pewnie nawet nie podejde do kompa. Oj, bedzie bolala mnie glowka ;))). Zaznaczam od razu komu nie podobaja sie moje metody na chandre i rozpoczecie nowego cyklu niech sie nieodzywaja…….. lub moze sprobuja. To pomaga….. Koncze juz. Kocham Was Moje Kochane.
Kingunia

aniam Dodane ponad rok temu,

Re: Zostaje z wami!

Sposób nie jest zly, my z mezem oczyscilismy 0,5l whisky + cola.Nie mam wyrzutow sumienia i dobrze ze ty tez nie.
trzymaj(cie) sie cieplo

ania m

malgosia Dodane ponad rok temu,

Re: Zostaje z wami!

A ja się będę upierać, ze lepsza jest bita śmietana.M

sylwia27 Dodane ponad rok temu,

Re: Zostaje z wami!

Kingo
Głowa do góry jutro tez jest dzień.Przykro mi z powodu Twojego niepowodzenia,ale mam nadzieję że pomimo tego będziesz orzywiać nas swoją obecnością na forum .Całuski trzymaj się ciepło.Sylwka

Dodane ponad rok temu,

Re: Zostaje z wami!

Nareszcie ktoś się odważył napisać,że szaleje od czasu do czasu. Już myślałam, że wszystkie dziewczyny tylko się zdrowo odżywiają, chodzą na spacery i kładą się do łóżka o godzinie 21:00. Był czas ,że whisky z colą pozwalało mi utrzymać równowagę psychiczną – oczywiście nie drinkowałam non stop. Ale faktycznie czasami lekki rausz pozwala się lepiej poczuć. Trzymaj się Kinga – dzisiaj wypije Twoje zdrowie (i naszych forumkowiczek).Toja.

Znasz odpowiedź na pytanie: Zostaje z wami!?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

STRATA DZIECKA
niedosw. w temp
dzieczyny potrzebuje 1000 porad na temat mierzenia temp. jestem w tym poczatkujaca i zupelnie nie wiem jak sie do tego zabrac. kiedy powinnam zaczac jak to robic moze byc term.rteciowy
Czytaj dalej
Leczenie niepłodności
działa Navarony wytoczone
Hej, dawno nie dzieliłam się z Wami takimi wiadomościami ( rzedzywiście , jak mówi Aga ,są momenty w życiu, kiedy człowiek chce zostać sam ze swoimi oprblemami i ostatnią rzeczą, o
Czytaj dalej