Bol stop

od jakiegos miesiaca-dwoch codziennie rano bola mnie stopy. pod spodem. i to tak, ze jak zwlekam sie z lozka mam czasem wrazenie jakbym po szkle chodzila. z uplywem dnia przechodzi, ale tez raczej nie do konca, caly czas podeszwa jest obolala i przy nacisku boli jeszcze bardziej.
nie od chodzenia, bo przeciez w nocy nie chodze, no chyba ze o tym nie wiem:Niepewny:
wychodzi na to, ze od lezenia, spania.. bo po nocy. macie jakies pomysly co to moze byc?

13 odpowiedzi na pytanie: Bol stop

irena Dodane ponad rok temu,

bedzie krotko,bo juz 2 razy mi zezarlo post,a pozno jest:Hyhy:
Mam podobny problem. Od dlugiego juz czasu bola mnie stopy a dokladnie piety po wstaniu z lozka.Zauwazylam,ze dzieje sie tak jak chodze w plaskich butach dzien wczesniej:Hmmm…: U mnie jeden z czynnikow to na 80% nadwaga:Wstyd:.Jak chodze w “wyzszych” butach problemu nie ma. Poczytaj o ostrogach pietowych. Ja u siebie podejrzewam to.

mamamima Dodane ponad rok temu,

A może to ostroga piętowa? Zwykle boli po przeciążeniu stopy.. Polecam wizytę u lekarza:)

vieta Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez tora:od jakiegos miesiaca-dwoch codziennie rano bola mnie stopy. pod spodem. i to tak, ze jak zwlekam sie z lozka mam czasem wrazenie jakbym po szkle chodzila. z uplywem dnia przechodzi, ale tez raczej nie do konca, caly czas podeszwa jest obolala i przy nacisku boli jeszcze bardziej.
nie od chodzenia, bo przeciez w nocy nie chodze, no chyba ze o tym nie wiem:Niepewny:
wychodzi na to, ze od lezenia, spania.. bo po nocy. macie jakies pomysly co to moze byc?

oo wlasnie poodbnie mam..od penego czasu jak wstaje rano to isc nie moge, bo stopy mnie bola i wygladam jak starsza babeczka;(
lekcewaze to niestety..

tora Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez irena:bedzie krotko,bo juz 2 razy mi zezarlo post,a pozno jest:Hyhy:
Mam podobny problem. Od dlugiego juz czasu bola mnie stopy a dokladnie piety po wstaniu z lozka.Zauwazylam,ze dzieje sie tak jak chodze w plaskich butach dzien wczesniej:Hmmm…: U mnie jeden z czynnikow to na 80% nadwaga:Wstyd:.Jak chodze w “wyzszych” butach problemu nie ma. Poczytaj o ostrogach pietowych. Ja u siebie podejrzewam to.

ja tylko w plaskich chodze:Fiu fiu:

ale z ta nadwaga mogloby sie zgadzac, ostatnio znacznie przytylam:Wstyd:

tora Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez mamamima:A może to ostroga piętowa? Zwykle boli po przeciążeniu stopy.. Polecam wizytę u lekarza:)

no wlasnie.. poczytalam i calkiem pasuje.. dzieki

reno Dodane ponad rok temu,

Mnie tez bolą, z tym, że całe, nie tylko spód. Jak wstanę rano idę jak stara babcia, zanim się rozchodzą. Kupiłam preparat z diosminą (aflavic), jesli przyczyną jest układ krążenia powinno pomóc. Dzisiaj wzięłam pierwszy raz, dam znać czy pomaga.

reno Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez tora:no wlasnie.. poczytalam i calkiem pasuje.. dzieki
Ale miałabyś u razu ostrogi na obu stopach? to łatwo sprawdzić = prześwietlenie.

mamamima Dodane ponad rok temu,

nie ma za co;)
Reno dobrze mówi, zrób prześwietlenie:) to wykluczy albo potwierdzi ostrogę

irena Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez tora:ja tylko w plaskich chodze:Fiu fiu:

ale z ta nadwaga mogloby sie zgadzac, ostatnio znacznie przytylam:Wstyd:

Sprobuj przeniesc srodek ciezkosci z piet bardziej na palce.Kup sobie takie buty gdzie bedzie troszke podniesiona pieta powinno pomoc.Ja jak ubiore jakies sportowe (chocby najwygodniejsze),albo jakies klapki rano bol mam gwarantowany.Odkad troche schudlam widze poprawe:Kciuki:

reno Dodane ponad rok temu,

I jak tam Wasze stopy? U mnie koszmarnie 🙁 . Byłam u lekarza, ale nawet nie wykupiłam leków :Wstyd:. Mam skierowanie na prześwietlenie. Mam parę dni urlopu w maju więc może w końcu pójdę bo ból staje się nie do zniesienia :(. Już jak się obudzę rano, zanim wstanę, boli, teraz aż do kostek. Lekarka nie miała żadnego pomysłu co może mi być. Zasugerowała, że to może od płaskostopia – ale żeby aż tak bolało?

tora Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Reno:I jak tam Wasze stopy? U mnie koszmarnie 🙁 . Byłam u lekarza, ale nawet nie wykupiłam leków :Wstyd:. Mam skierowanie na prześwietlenie. Mam parę dni urlopu w maju więc może w końcu pójdę bo ból staje się nie do zniesienia :(. Już jak się obudzę rano, zanim wstanę, boli, teraz aż do kostek. Lekarka nie miała żadnego pomysłu co może mi być. Zasugerowała, że to może od płaskostopia – ale żeby aż tak bolało?

jest jak bylo. przywyklam, u lekarza nie bylam bo jakos wykalkulowalam sobie, ze to od przytycia. jest mnie znacznie wiecej teraz niz bylo.:Wstyd:

musze zrzucic sporo, wlasnie zaczelam pracowac nad soba. zobaczymy, jak schudne, a bolalo bedzie dalej, pewnie sie do lekarza w koncu wybiore.

jakie leki lekarz przepisal? skoro nie ma pmyslu co ci jest, to na jakiej zasadzie leki przydziela?

irena Dodane ponad rok temu,

Ja po latach doszlam do tego,ze pomagaja mi buty,w ktorych mam lekko podniesiona piete. Takie teraz nosze i bol nie wraca juz od dawna.

wilk79 Dodane ponad rok temu,

Powiedzcie czy to możliwe że to nowe schorzenie cywilizacyjne bo u siebie również zauważyłem bolące stopy a nie mam nadwagi raczej w normie. a może to wada obuwia?

Znasz odpowiedź na pytanie: Bol stop?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
Słowa piosenki o koniku...
Moje dziecko namiętnie wyśpiewuje piosenkę o koniku,który zgubił dwie podkowy.Co dalej - niewiele wiem, bo raz, że mała śpiewa niewyraźnie,a na prośbę o powtórzenie obraża się :Foch:,a dwa, że chyba
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
Biżu
Nosicie? lubicie? jaką? srebrną/złotą czy inną, kolorową, plastikową lub drewnianą? małe ozdóbki czy duże? Ja uwielbiam, bez biżu czuję się jakoś "łyso" ;) zegarek i kolczyki (raczej duże) to podstawa czasami pierścionek, bransoletki czy
Czytaj dalej