brak okresu po lyzeczkowaniu

prosze o pomoc
25.04 mialam robiony zabieg lyzeczkowania – 9 tyg ciaza blizniacza…
wszystko dobrze wyczyszczone… usg dzien po zabiegu kolejne 11.05 – wszystko ok – tylko sluzuowka sie jeszcze nie zaczela odbudowywac – lekarz przepisal mi tabletki anty – ovulastan – zaczete brac rowniez 11.05 poniewaz gin pow zeby nie czekac do okresu – tylko te pierwsze 7 dni dodatkowo sie zabezpieczac albo nie wspolzyc – u mnie byla ta druga opcja… tabletke ostatnia wzielam w pt tj 31.05 no i tu zaczyna sie problem bo do dzis nie dostalam okresu a jutro powinnam zaczac nowe opakowanie tabletek…… nie wiem co jest nie bola mnie piersi jak to zwykle bywalo przed okresem natomiast od wt popoludniami/wieczorem boli mnie podbrzusze – we wt myslalam ze dostalam okres bo taki bol jak w okres ale nic wiec myslalam ze wczoraj cos sie ruszy – tez nic – wczoraj brzuch od rana nie bolal tylko wieczorem pozym popoludniem zaczal… nie wiem co sie dzieje i nie wiem czy mam zaczynac nowe opakowanie tabletek a przede wszystkim czemu nie mam okresu a brzuch i jajnik bolal jak na okres….tabletki wszystkie wzielam zadnej nie zapomnialam nie sponzilam sie – seks przez te 21 dni uprawialam raz- pod koniec opakowania….prosze o pomoc o odpowiedz co to moze byc i co robic poniewaz nie moge sie dodzwonic do swojego lekarza:/

p.s.
jeszcze dodam ze po lyzeczkowaniu czulam sie bardzo dobrze nie mialam zadnych bolow ani krwawienia między miesiączkami – tylko w dniu po zabiegu lekkie plamienie kolejne dni nawet chyba tego plamieniem nazwac nie mozna…

Imiona dzieci
Amelia??
Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy podoba wam się imię Amelia? Pozdrawiam
Czytaj dalej
Szkolniaki
Na nowo...Plecak do szkoły dla 4-klasisty?
Witam Był wątek o plecakach nie raz...ale czas na nowy sezon. Przez 3 lata mieliśmy Herlitza - i z całą odpowiedzialnością POLECAM! Jeszcze jakieś dziecko go odziedziczy. A teraz czas na "dorosły" plecak. Oglądałam na
Czytaj dalej