Czy można w ciazy…..?

mam pytanie –
czy w ciazy można stosowac depilacje za pomocą:
– depilatora?
– kremów veet?

Strona 2 odpowiedzi na pytanie: Czy można w ciazy…..?

  1. Zamieszczone przez nelly
    ….wyszlam na wlasne zadanie po 3 dniach…

    Witaj w klubie!! 😉

    • Zamieszczone przez paszula
      Witaj w klubie!! 😉

      hehehehe:)
      ja mam alergie na szpital, dlatego w tej ciazy tak panikuje….

      A co do depilatorow to przypomnialo mi sie, ze sa odradzane z racji delikatnych naczynek w ciazy i ze moga pekac podczas depilacji.

      A winogrona zarlam na maksa w w I trymestrze.

      • Zamieszczone przez Ramona
        A dziewczyny jak jest z balsamami opalizującymi? Bo chciałam sobie trochę nogi przyzłocić, wyglądam jak kurcze obdarte z pierza i nie wiem czy można używać tego typu kosmetyków???

        Uśmiałam się setnie. Wybacz mi ale tak cudnie to ujęłaś “jak kurcze obdarte z pierza”

        • słyszłam, że nie wolno ciepłym woskiem depilować. Ja używam maszynki labo zimnego wosku, ale ogólnie, to włosy mi prawie na nogach nie rosną jestem w wielkim szoku, bo ogoleniu nóg nawet do 2 tygodni nie musze ich ponownie golić! szok. Małej już długo nie widzę, więc robię to na ślepo
          włosy farbuje, wstrzymałam się tylko I trymestrze.

          • Zamieszczone przez Ramona
            A dziewczyny jak jest z balsamami opalizującymi? Bo chciałam sobie trochę nogi przyzłocić, wyglądam jak kurcze obdarte z pierza i nie wiem czy można używać tego typu kosmetyków???

            nie mam pojęcia, a tez bym się nasmarowała, bo bladziocha ze mnie 😉

            • Zamieszczone przez *Aga*
              Uśmiałam się setnie. Wybacz mi ale tak cudnie to ujęłaś “jak kurcze obdarte z pierza”

              😀 i dobrze na zdrowie z tym śmiechem!

              No cóż Aga taka goła prawda… 😀

              • Zamieszczone przez nelly
                hehehehe:)
                ja mam alergie na szpital, dlatego w tej ciazy tak panikuje….

                Ja płaczę… cały czas… ale to trauma z dzieciństwa i nie jestem tego w stanie powstrzymać!! 🙂

                Co do winogron to żarłam je przez całą ciążę… nie jadłam tego co wyskakiwać lubiło spowrotem, garmażerki, surowizny poza domem, której sama nie umyję i serów pleśniowych tak na wszelki wypadek gdyby listerioza nagle gdzieś chciała się pojawić… choć podobno mało powszechna ostatnio.
                A tak poza tym to się specjalnie nie przejmowałam… jeśli teraz bedzie mi dane zajść w ciążę w końcu to chyba będę ostrożniejsza, bo im dłużej się staram tym mam większą trwogę o nią. 🙁

                • Zamieszczone przez paszula
                  Ja płaczę… cały czas… ale to trauma z dzieciństwa i nie jestem tego w stanie powstrzymać!! 🙂

                  siostro!!!!!!!!!!!!!!!!
                  Dokladnie u mnie to samo, trauma z dziecinstwa, lezalam non stop na pecherz i nerki od 5 roku zycia,niekiedy po dwa meichy 🙁
                  nie jestem w stanie nawet rodziny czy znajomych odwiedzac w szpitalu….. A patalogie wspominam jak koszmar….

                  • Zamieszczone przez paszula
                    Ja płaczę… cały czas…

                    ja już zaczynam wyć a dopiero za tydzień ide
                    nienawidze szpitala
                    nienawidze byc uzalezniona od czyjejś pomocy jesli chodzi o moją intymność
                    nienawidzę tej rutyny z jaka traktuje sie pacjentów
                    ech

                    • Zamieszczone przez ciapa
                      ja już zaczynam wyć a dopiero za tydzień ide
                      nienawidze szpitala
                      nienawidze byc uzalezniona od czyjejś pomocy jesli chodzi o moją intymność
                      nienawidzę tej rutyny z jaka traktuje sie pacjentów
                      ech

                      no,ale Ty jaki mily powod masz tej wizyty!
                      Na ktorego masz temin cc?

                      • No ja też z nerkami siostro!!! 😀

                        A do przyjemnego odwiedzania szpitala to ja po urodzeniu Basi płakałam tak, że ligninę, którą miałam sobie pod tyłek podkładać całą zasmarkałam… mężowie dziewczyn z sali patrzyli na mnie z przerażeniem i głupio mi było… to mówiłam “buuuuu proszę się nie przejmować… ja tak mam i muszę sobie teraz tak popłakać…. buuuu” no i tak wyłam i wyłam…. a jak ktoś mnie przychodził odwiedzić to się wzruszałam do tego i wyłam jeszcze bardziej…. moje zdjęcia z tego czasu to koszmar… parówki zamiast powiek i usta jak Angelina Jolie…. miodzio…
                        Basia dzięki Bogu mniej płakała! 😀

                        Ciapa trzymam kciuki…. i zazdraszam!!! 😀 Mimo wszystko!!! 🙂

                        • Zamieszczone przez paszula
                          No ja też z nerkami siostro!!! 😀

                          A do przyjemnego odwiedzania szpitala to ja po urodzeniu Basi płakałam tak, że ligninę, którą miałam sobie pod tyłek podkładać całą zasmarkałam… mężowie dziewczyn z sali patrzyli na mnie z przerażeniem i głupio mi było… to mówiłam “buuuuu proszę się nie przejmować… ja tak mam i muszę sobie teraz tak popłakać…. buuuu” no i tak wyłam i wyłam…. a jak ktoś mnie przychodził odwiedzić to się wzruszałam do tego i wyłam jeszcze bardziej…. moje zdjęcia z tego czasu to koszmar… parówki zamiast powiek i usta jak Angelina Jolie…. miodzio
                          Basia dzięki Bogu mniej płakała! 😀

                          Ciapa trzymam kciuki…. i zazdraszam!!! 😀 Mimo wszystko!!! 🙂

                          siostro!!!!!!!!!!!!!!!!

                          • Zamieszczone przez nelly
                            no,ale Ty jaki mily powod masz tej wizyty!
                            Na ktorego masz temin cc?

                            Miałam miec 5, no ale 5 na 8 rano mam obronę stazu 😀 wiec albo sie umówie na późniejszę godzinę albo na kolejny dzień.
                            Powód miły ale swiecic gołym, mało atrakcyjnym zadkiem przed publicznoscia i byc sparalizowana od pasa w dół przez kilka godzin nie bardzo mi sie usmiecha.
                            Ale aby z bejbe było wszytsko ok to bedzie dobrze…

                            • Zamieszczone przez paszula

                              Ciapa trzymam kciuki…. i zazdraszam!!! 😀 Mimo wszystko!!! 🙂

                              I na Ciebie kolej przyjdzie, jestem tego wiecej niz pewna 🙂

                              • Zamieszczone przez ciapa
                                Miałam miec 5, no ale 5 na 8 rano mam obronę stazu 😀 wiec albo sie umówie na późniejszę godzinę albo na kolejny dzień.
                                Powód miły ale swiecic gołym, mało atrakcyjnym zadkiem przed publicznoscia i byc sparalizowana od pasa w dół przez kilka godzin nie bardzo mi sie usmiecha.
                                Ale aby z bejbe było wszytsko ok to bedzie dobrze…

                                ale przy cc to chyba zadka nie widac
                                zreszta nie pamietam, bo bylam juz tak wykonczona po 16h proby sn, ze mi zwisalo wszystko… Nie wiele pamietam z przygotowan do cc, a uczucie braku czucia w nogach bylo masakra, dotykalam skory jakby nie swojej….obrzydlistwo…
                                a masz jakies wskazania do cc?
                                ja mam nadzieje, ze moje blizniaki ustawie sie zle i bede miala cc

                                • Zamieszczone przez nelly
                                  ale przy cc to chyba zadka nie widac
                                  zreszta nie pamietam, bo bylam juz tak wykonczona po 16h proby sn, ze mi zwisalo wszystko… Nie wiele pamietam z przygotowan do cc, a uczucie braku czucia w nogach bylo masakra, dotykalam skory jakby nie swojej….obrzydlistwo…
                                  a masz jakies wskazania do cc?
                                  ja mam nadzieje, ze moje blizniaki ustawie sie zle i bede miala cc

                                  No…lewatywa, cewnik, a potem jak kroją to foczka tez na wierzchu
                                  I ta krótka szpitalna koszula – przy 170 siegała mi do półdupka
                                  Mi jeszcze na stole sciagneli koszulę cobym nie wybrudziła i lezałam taka naga i odarta ze wszytskiego – teraz sobie nie dam zabrać 😀
                                  Wskazania: młoda siedzi na tyłku, piersze cc, przepuklina na kregosłupie i 3 razy wypadniety dysk, gdybym nie miała załatwiała bym – skrzywienie zawodowe i schizy mam z niedotlenieniem okołoporodowym

                                  • Zamieszczone przez ciapa
                                    No…lewatywa, cewnik, a potem jak kroją to foczka tez na wierzchu
                                    I ta krótka szpitalna koszula – przy 170 siegała mi do półdupka
                                    Mi jeszcze na stole sciagneli koszulę cobym nie wybrudziła i lezałam taka naga i odarta ze wszytskiego – teraz sobie nie dam zabrać 😀
                                    Wskazania: młoda siedzi na tyłku, piersze cc, przepuklina na kregosłupie i 3 razy wypadniety dysk, gdybym nie miała załatwiała bym – skrzywienie zawodowe i schizy mam z niedotlenieniem okołoporodowym

                                    aaaaa cos mi swita, ja potem po cc tez bylam naga pod koldra… Ale nie pamietam wczesniej nic, bo bylam juz po takich lekach ze mi wszystko zwisalo, lacznie z kopnieciem poloznej jak przyszla sprawdzic szyjke, a gina ktory robil mi przy cc ponoc wyzwalam… Ale po lekach ktore dostawalam ponoc norma… Ale ja pamietam tylko juz czas w trakcie cc czyli od podania znieczulenia…

                                    • Zamieszczone przez nelly
                                      aaaaa cos mi swita, ja potem po cc tez bylam naga pod koldra… Ale nie pamietam wczesniej nic, bo bylam juz po takich lekach ze mi wszystko zwisalo, lacznie z kopnieciem poloznej jak przyszla sprawdzic szyjke, a gina ktory robil mi przy cc ponoc wyzwalam… Ale po lekach ktore dostawalam ponoc norma… Ale ja pamietam tylko juz czas w trakcie cc czyli od podania znieczulenia…

                                      noo ja tez byłam potem na niezłym chaju bo im zygac zaczęłam na stole i mi dali dozynie cos tam. Pamietam, że sie śmiałam jak mi młodego pokazywali i polemizowałam z pediatrą

                                      • Zamieszczone przez ciapa
                                        noo ja tez byłam potem na niezłym chaju bo im zygac zaczęłam na stole i mi dali dozynie cos tam. Pamietam, że sie śmiałam jak mi młodego pokazywali i polemizowałam z pediatrą

                                        fajnie nie:) mowisz co chcesz i nikt sie nie gniewa

                                        • Zamieszczone przez Kata
                                          włosy farbować?

                                          wczoraj pytalam o farbowanie lekarza i powiedziala, ze najlepiej pasemka bo nie dotykaja bezposrednio skory glowy.
                                          A propos golenia i lewatywy to szczerze mowiac myslalam ze to juz przeszlosc. Jak nie mialam takich zabiegow !

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Czy można w ciazy…..?

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general