Czy są tu jakies mamy ‘pojedyncze’??……

…tzn. takie, które maja już malucha w wieku conajmniej rok i na razie nie maja i nie spodziewają sie drugiego dziecka???? Czy tylko ja zostałam ?? Bo mam wrazenie, ze każda z mam, która rodziła mniej więcej wtedy co ja( rok w tą czy w tamtą) ma juz drugiego malucha, albo jest w ciąży…
Jesli jestecie to odezwijcie się…. staracie się, zamierzacie się starać, czy juz raczej nie chcecie miec dzieci. Ja chcę BARDZO, ale nie pozwala mi na to sytuacja “pracowo-mieszkaniowa” + boje się CHOLERNIE po pierwszej powiklanej ciązy i porodzie
A jak jest u Was???????
Będę wdzięczna za każdy odzew.

Niki & córeńka 2 LATKA :))

Strona 6 odpowiedzi na pytanie: Czy są tu jakies mamy ‘pojedyncze’??……

  1. Re: Czy są tu jakies mamy ‘pojedyncze’??…

    no i ja się melduje….póki co z jedynakiem marcinkiem. Nie chciałabym zeby został bez rodzeństwa ale nie teraz…..warunki finansowe nam nie pozwalaja…. A sprowadzac dzieciaczka kiedy nie wiadomo co nas czeka to lekkomyślność…problemy z praca to niezbyt komfortowe warunki na drugie dziecko…
    mysle że jak marcin pójdzie już do szkoły to wtedy mu zmajstrujemy braciszka albo siostrzyczke -pod warunkiem ze z pracą bedzie ok.

    Monika i Marcinek (15.01.04)

    • Re: Czy są tu jakies mamy ‘pojedyncze’??…

      Dołączam do klubu:)
      Ania jest jedynaczką, chcę mieć kiedyś drugie dziecko – to pewne na 100%. Jednak w mojej obecnej sytuacji muszę poczekać – jestem z kimś związana, ale poczekam jeszcze rok i zobaczę jak się sprawy będą układały. Sytuacja mieszkaniowa też ok – własne M jest, stała praca też jest(odpukać!). Inna kwestia to mój wiek – w tym roku skończyłam 32 lata, więc wg moich obliczeń to w wieku 34 powinnam mieć drugie dziecko…zobaczymy…
      Teraz tyle moich koleżanek chodzi z brzuszkami – zazdroszczę im bardzo. Ale wierzę,że wszystko przede mną:)

      Aga i Ania 3 latka

      • Re: U nas bez zmian :((

        Ja sądzę że myślisz tylko o byciu w ciąży i porodzie dlatego, że z pierwszą ciążą miałaś problemy, poród też był z komplikacjami, więc teraz chcesz aby wszystko było ok i myślisz tylko o tym co było złego w poprzedniej ciąży.
        Mała rośnie prawidłowo, więc dlatego maluszek jest zepchnięty na dalszy plan, a martwisz się tym co było nieprawidłowe.
        Więc uważam że twoje odczucia są normalne, bo my jesteśmy takimi istotami że przejmujemu się i myślimy tylko o tym co nieprawidłowe.
        I sądzę że naprawdę chcesz drugie DZIECKO, tylko cały czas myślisz o ciąży i porodzie i przez to masz odczucie jakbyś pragnęła tylko tego.

        Więc życzę ci żebyś już była w ciąży, a lęki i strachy znikną jak urodzi się maluszek i wtedy będziesz myślała tylko o nim:)


        Sylwia i Wiktoria(27.04.04)

        • Re: U nas bez zmian :((

          dziękuję Ci bardzo za te slowa- bo ja juz z tymi miomi yslami czuje sie czasem jak jakiś wariat.
          Ale masz rację w tym, ze czlowiek ( ja) rozpamiętuje gółwnie zle rzeczy, tak jakby o dobrych nie pamietal…..bez sensu 🙁

          Niki & córcia 2,5 roku 🙂

          • Re: Czy są tu jakies mamy ‘pojedyncze’??…

            My jestesmy w tym gronie.
            Natalka ma prawie 2 latka i na razie jak kiedykolwiek w ogóle nie ma rodzeństwa.
            Nie staramy sie na razie i nie wiem czy kiedykolwiek będziemy.
            A czemu… powodów jak dla mnie jest wiele.
            Za małe mieszkanie ( mamy 2 pokoje ) ja nie pracuje, chce córci zapewnić jak najwięcej czasu z mamą, nauczyc ja jak najwięcej a wiadomo kolejna ciąża i kolejne dziecko jest absorbujące. Chcemy podróżować, pobawić się jeszcze itd….
            Natomiast jest mi dobrze mając tylko Natalkę, jesteśmy bardzo szczęśliwi z jednym dzieckiem i na razie tak zostanie


            Edysia & Natalka 21 m-cy

            • Re: U nas bez zmian :((

              Niki, daj spokój, ciesz się że Ci Ninka zdrowo rośnie 🙂 A z tymi myślami to wydaje mi się że to zupełnie normalne że chciałabys żeby następnym razem wszystko było OK,bez komplikacji. I to niekoniecznie znaczy że nie chcesz mieć dziecka, po prostu skupiasz się głównie na tym żeby nie było problemów bo za dużo o tych problemach myślisz. Życze Ci żebyś – jeśli zdecydujesz się na rodzeństwo dla Ninki- była tak szczęśliwa że będziesz miec kolejne prześliczne, udane dziecko żeby wszystkie te obawy i złe wspomnienia zeszły na drugi plan.

              • Re: Czy są tu jakies mamy ‘pojedyncze’??…

                no jasne dwójka dzieci i dwóch mężów, same przejścia ;))))))))))))

                Monika i Olguśka 5/6/2003

                • Re: Czy są tu jakies mamy ‘pojedyncze’??…

                  też mam takie smao wrażenie..
                  Ja z różnych względów nie chce na razie drugiego dzieciątka, choć nie ukrywam że mam coraz większą ochotę.
                  Najbardziej szkoda mi, by julka była sama.

                  • Re: Czy są tu jakies mamy ‘pojedyncze’??…

                    no i ja mam podobnie jak Ty

                    • Re: Czy są tu jakies mamy ‘pojedyncze’??…

                      Hihii… My się jeszcze ostałyśmy. Druga dzidzia?Pewnie tak,ale dopiero za jakiś roczek

                      Basia & Alicia(ur.10.06.2004)

                      • Re: Czy są tu jakies mamy ‘pojedyncze’??…

                        Taki offtopic zrobie:)
                        Czesc Basiu, dawno Cie nie widzialam. Ale Ala urosla 🙂 Juz dwuletnia panna:)
                        Buziaczki dla Was

                        Gosia i Olivia (26.06.05)

                        • Re: Czy są tu jakies mamy ‘pojedyncze’??…

                          No Olivka tez wyrosla !Sliczna z niej dziewczynka!:) Gosiu, a jak Olivka radzi sobie z chodzeniem?Mam nadzieje ;ze wzsystko jest w porzadku
                          Przesylamy Wam wielkie buziale!!!

                          Basia & Alicia(ur.10.06.2004)

                          • Re: Czy są tu jakies mamy ‘pojedyncze’??…

                            U nas OK 🙂 Moze lepiej na priv’a sie przeniesc:)

                            Gosia i Olivia (26.06.05)

                            • Re: Czy są tu jakies mamy ‘pojedyncze’??…

                              Ola spokojnie 🙂 jest mnostwo takich mam. W moim otoczeniu wiecej niz tych z dwojka dzieci.
                              pozdrawiam

                              Edyta i

                              Juleczka 12-03-2005

                                Znasz odpowiedź na pytanie: Czy są tu jakies mamy ‘pojedyncze’??……

                                Dodaj komentarz

                                Mozarella w ciąży

                                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                Czytaj dalej →

                                Ile kosztuje żłobek?

                                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                Czytaj dalej →

                                Dziewczyny po cc – dreny

                                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                Czytaj dalej →

                                Meskie imie miedzynarodowe.

                                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                Czytaj dalej →

                                Wielotorbielowatość nerek

                                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                Czytaj dalej →

                                Ruchome kolano

                                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                Czytaj dalej →
                                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                Logo
                                Enable registration in settings - general