dziś monitoring ovu

dziewczyny, ide dzis do gina na usg, bede miala monitorowana owulacje. dowiem sie, czy jest pecherzyk, na jakim etapie “rozwoju” sie znajduje i kiedy najlepiej sie starac.

Jestem po kuracji Clo (3-7dc) i tak straaaasznie sie boje, ze lekarz powie, ze moje cykle sa mimo tej terapii bezowulacyjne. Chyba nie dociagne do tej 17…..:(

Sylvie

11 odpowiedzi na pytanie: dziś monitoring ovu

  1. Re: dziś monitoring ovu

    Hej – Sylvie nie martw się na zapas.
    Postaraj się myśleć optymistycznie. zobaczysz na pewno wszystko będzie ok – i w sobotę to uczcimy 🙂

    Asia

    • Re: dziś monitoring ovu

      Pozdrów swoj pęcherzyk, który , nie wątpię, zobaczysz wkrótce.
      Pamiętam, jaka ja byłam podekscytowana, kiedy pierwszy raz oglądałam go na ekranie.

      Marysia zwana riibą

      • Re: dziś monitoring ovu

        NIE BÓJ SIĘ, WSZYSTKO BĘDZIE DOBRZE:) SAMA ZOBACZYSZ:)
        BUZIACZKI!!!

        • Re: dziś monitoring ovu

          Sylvie – dasz rade na pewno. Teraz sie tylko zastanawiam : czy my nie bedziemy Wam przeszkadzac w te sobote w czynie prokreacyjnym? 🙂 no bo jak gin powie ze macie sie kochac w sobote to co? my zostaniemy w kanjpie a panstwo Malscy w sypialni :))
          Powodzenia na wizycie
          Pozdrowka

          Gosia z Leszna

          • Re: dziś monitoring ovu

            oj tak, wizja uczczenia pecherzyka mnie podbudowuje;) (jak to absurdalnie brzmi dla niewtajemniczonych hihi).

            Sylvie

            • Re: dziś monitoring ovu

              hehe, jakos damy rade;) czyn prokreacyjny moze sie w koncu odbyc przed i po naszym spotkaniu;)))))))

              a moj M i tak mi zapowiedzial, ze ma kupe roboty w ten weekend, wiec bedziemy musieli solidnie popracowac nad wygospodarowaniem czasu na ta dzidzie!

              Sylvie

              • Re: dziś monitoring ovu

                Dzieki Wam za wsparcie – mam wielka nadzieje, ze jednak jakis pecherzyk – dorodny i przyzwoity – sie tam gdzies zablakal;)

                Sylvie

                • Re: dziś monitoring ovu

                  Cześć Sylvi!
                  Ja także dzisiaj idę na wizytę “po clo”-na szczęście męczyły mnie tylko fale gorąca. Niestety nie mogłam wcześniej się z lekarzem umówić- na dodatek miałam wypadek rowerowy w niedzielę-na szczęście tylko ręka wygląda paskudnie!
                  Dziś jest 15dc i mam te same lęki-czy w ogóle coś się zaczęło dziać w moim organizmie! Wizytę mam na 19:30-czyli wtedy, kiedy Ty bedziesz juz wiedziała na czym stoicie
                  Trzymam mocno kciuki i pozdrawiam

                  Kasia lecząca i starająca się

                  • Re: dziś monitoring ovu

                    A ja ci mowie, ze powinas zobaczyc nie tylko jeden:))Zazwyczaj rosna dwa dopiero pozniej jeden zaczyna rosnac na potege i to jest ten wlasciwy:)Takze zycze ci zobaczenia nie tylko jednego

                    • Re: dziś monitoring ovu

                      Została jeszcze tylko godzinka i już wszystko będzie wiadome
                      A po powrocie będziesz miała dla nas na pewno dobre wieści

                      Trzymaj się cieplutko !!!!!

                      Pozdrowionka

                      Kasia
                      [Zobacz stronę]

                      • Re: dziś monitoring ovu

                        Trzymaj się i daj koniecznie znać jak było!

                        Anna

                        Znasz odpowiedź na pytanie: dziś monitoring ovu

                        Dodaj komentarz

                        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                        Logo