ile mleka jednorazowo wypija miesieczniak?

Karmie mojego synunia piersia, wiec nie wiem ile on wypija jednorazowo. Czasami potrzebuje wyjsc z domu na kilka godzin i nie wiem ile mleczka odciagnac, zeby mu wystarczylo na jeden posilek?

Marta, Kasperek 31/01/04 i Kevinek 13/09/05

7 odpowiedzi na pytanie: ile mleka jednorazowo wypija miesieczniak?

  1. Re: ile mleka jednorazowo wypija miesieczniak?

    Czesc,
    tez mam miesiecznego dzidziusia w domu. Moja Sophie wypija ok. 70ml mleka. Jak tyle odciagniesz, to powinno to na jakies 2-3 godz. wystarczyc.
    ,
    Asia z Zosia

    • Re: ile mleka jednorazowo wypija miesieczniak?

      Ja mam tez taki probelm 🙂 Moja Martynka ma dopiero 1,5 tygodnia ale za jakis czas tzn moze 2 tygodnie bede musiała jechać zdać angielski na Uczelnie i tez nie mam pojęcia ile jej tego mleczka odciągnąć? i czy dam rady az tyle odciągnąć i ile takie mleczko moze stać w butelce?

      • Re: ile mleka jednorazowo wypija miesieczniak?

        Moje 6 tygodniowe blizniaczki zjadaja okolo 50 ml co trzy godziny.
        Zastanawialam sie czy nie za malo ale chyba nie bo ladnie przybieraja na wadze.

        Pozdrowienia

        • Re: ile mleka jednorazowo wypija miesieczniak?

          no to moja Weronika musi byc niezłym żarłokiem 🙂 własnie jak miała około iesiąca chcialam sprawdzic ile ona tak naprawde je – bo słyszałam ze normy są do ok 120 ml, no wiec ściagnęłam 150ml żeby byc pewna że ona tego nie zje do końca i bede wiedziala dokładniej…. a ona nie dość że wszystko wypiła to jeszcze cyca sie domagała 🙂 więcej nie sprawdzałam – chyba sie boje:)) ale tyle moge dodać ze je co 3 godziny a w nocy budzi sie raz, góra 2 razy:))może dlatego tak dużo je bo rzadko?
          Myśle że jak zostawisz około 100ml to na pewno wystarczy – jak sie nie naje do konca to przynajmniej na jakis czas jej wystarczy żeby nie płakała.

          Matasiak i Weronika 30.07.05

          • Re: ile mleka jednorazowo wypija miesieczniak?

            mleczko w lodowce moze stac 48-72 godz ( rozne poradniki mowia inaczej). ale mozesz juz zaczac odciagac np. raz dziennie to sobie zrobisz zapasik i trzymac w zamrazarce ( do 6 mcy)…
            a jak dlugo ma cie nie byc?

            Marta, Kasperek 31/01/04 i Kevinek 13/09/05

            • Re: ile mleka jednorazowo wypija miesieczniak?

              Jesli pojade autobusem to nie ebdzie mnie z dobre 4 godziny albo nawet dluzej a jesli maz zawiezie mnie autem to Martynka pojedzie z nami i nie bedzie mnie chwilke tzn moze 20 minutek to zalezy jak dlugo bede zdawac 🙂

              • Re: ile mleka jednorazowo wypija miesieczniak?

                Nie martw sie. Kuba w tym wieku jak zjadl 50 to wylam z zachwytu 😉 Zawsze jadl w granicach 20-30ml. Normalnie przybieral na wadze.

                Kubuś 10m i Zuzia 29m

                Znasz odpowiedź na pytanie: ile mleka jednorazowo wypija miesieczniak?

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo
                Enable registration in settings - general