jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuki

ide zbadac przyczyny smutkow
trzymajcie kciuki
prosze

51 odpowiedzi na pytanie: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuki

  1. Re: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuki

    bedziemy trzymac mocno!

    • Re: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuki

      trzymam

      Julinka [12.12.04]

      • Re: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuki

        Trzymamy, trzymamy. Po powrocie koniecznie napisz co i jak.

        GOHA i Dareczek (02.04.03)

        • Re: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuki

          trzymam i czekam na wieści

          Izka i 4 latka

          • Re: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuk

            Ja też trzymam 🙂

            • Re: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuk

              Mocno trzymamy!

              • Re: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuki

                Trzymam kciuki.

                Ciekawe, czy neurolog bedzie w stanie zdiagnozowac Twojego syna.

                • Re: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuki

                  Powodzenia! Ale nie byłby tu właściwszy psycholog po prostu? Albo psychiatra dziecięcy? Chyba że wpierw chcą wykluczyć jakies ew. schorzenia…

                  A i Ada. ps.friko.pl

                  • Re: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuki

                    Trzymam kciuki.

                    K.

                    Łukasz 4l. Karolina 20 m-cy

                    • Re: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuki

                      to ja też trzymam i czekam na wieści

                      Kasia, Kuba 01.03 i Borys 06.06

                      • Re: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuki

                        Trzymam kciuki.

                        Kasia, Sylwek 15.09.2003 i Ola 29.09.2005

                        • Re: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuki

                          trzymam Dorotko i czekamy na wiesci

                          Aga i dzieciaki

                          • Re: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuk

                            3mam i ja!

                            • Re: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuki

                              Tez trzymamy!!!

                              • Re: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuki

                                Trzymam!

                                Iza 3 l

                                • Re: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuki

                                  Będę myśleć……….

                                  • Re: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuki

                                    i jak??

                                    Izka i 4 latka

                                    • Re: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuki

                                      No i co u tego neurologa? pisz co i jak???

                                      Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

                                      • Re: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuki

                                        Kciuki trzymałam mocno. Napisz coś o wizycie.

                                        elzi i Michał

                                        • relacja – wyszlo mega dlugie

                                          wizyta trwala 50 minut
                                          bardzo wywazona pani doktor – nie lekcewazyla ale tez nie szukala na sile
                                          najpierw mama opowidala a pani dr pytala
                                          potem wszedl tata z pociecha i razem przygladalismy sie badaniu
                                          potem tata pocieche zabral na zwiedzanie okolicy a mama uslyszala:
                                          ma niewielkie genetyczne problemy z mala i duza motoryka – inne dziecko nawet nie zwrociloby na to uwagi a on moze bardzo mocno przezywac kazde potkniecie itd bo
                                          1. jest bardzo inteligentny
                                          2. bardzo wrazliwy i skryty – zanim nie umie cegos robic albo uwaza ze nie umie nie bedzie tego robil
                                          moze brakowac mu swiatla i daltego tak zareagowal wiosna i jesienia
                                          ale nasilenie tak olbrzymie wiosna kojarzylaby ze znieczuleniem ogolnym przy wycieciu migdala – ponoc sa organizmy w ktorych wyplukiwanie tej substancji do znieczulenia moze objawiac sie takimi depresyjnymi stanami – u doroslych tez

                                          dostal magnez vitB6 oraz na wyciszenie cos homeopatycznego a takze w odwodzie mam recepte na cos mocnieszego gdyby problem sie nasilal

                                          powiedziala ze teraz nie ma wg niej tego smutku (to prawda – widze ze to teraz jest coraz rzadsze)

                                          i co wazne
                                          histerie nie majace na celu wymuszenia czegos wiazalaby z jakimis emocjami ktore go gnebia, ale poniewaz nie potrafi sie zwierzyc czy wyladowac w inny sposob wyladowuje to wtedy kiedy mu cos “peka” i dlatego do szalu moze go doprowadzac to ze np ja otworze drzwi a nie on albo ze buty ustawione w druga strone itp (pisalam o tym niejednokrotnie)

                                          mowila ze to taki typ osobowosci, ze to dziedzczne (maz tak tez ma) i ze trzeba uwazac bo w przyszlosci moze miec problemy np w szkole czy innej grupie rowiesniczej

                                          pochwalila konsekwencje zabawy na swiezym powietrzu i inne ruchowe zajecia

                                          zalecila powazna rozmowe z szymonem bo on jak dorosly rozumuje choc emocje ma dziecka – ze mi smutno kiedy on histeryzuje bez powodu i ze jak tak bedzie postepowal to bedzie kara – ma byc natychmiast po ustapieniu histerii krotkotrwala i pozbawac mam go czegos co lubi, np przez pol godziny nie bedzie malowania, rozwiazywania zagadek czy cos takiego i nie przejmowac sie ze on zbagatelizuje te kare (wiem ze szymon chocby chcial bardzo cukierka w tej sytuacji powie ze on cukierkow nie lubi)

                                          no i tyle

                                          powiedziala tez ze warto byloby jakos zachecic go do zwierzania sie – nie mam pojecia jak

                                          i ze dobre bylyby spotkania z psychologiem, ale nie mogla mi nikogo w poznaniu dobrego polecic – bo takiego nie ma (nie pierwsza opinia- juz slyszalam ja od lekarzy i rodzicow)

                                          reasumujac na razie nie ma paniki
                                          musze miec baczne oko
                                          duzo pracowac nad otwarciem sie szymona

                                          i obserwowac znow co bedzie wiosna
                                          w razie czego dzwonic

                                          bardzo wam dziekuje za dobre mysli i kciuki – jestescie wielkie ciotki
                                          zeby kazdy mial taka grupe wsparcia 🙂

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: jutro do neurologa z Szymonem – prosze o kciuki

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general