Kolejny łysolek :-)

Sara dopisuje sie do klubu łysolków.
Wczoraj została ogolona na 3 mm. Była grzeczna w czasie strzyzenia, tylko na początku ciekawila ja maszynka i trudno bylo zacząć. Chciala sama….
Ale po chwili zajęła sie czymś innym i udało sie.
Mam nadzieje ze teraz włoski odrosną jej 2 razy bardziej gęste i równe.
Obcielismy 5 cm włosów!
Więc zalicza sie juz do klubu dzieciaczków łysych chociaż sie z taką dużą czuprynka urodzila.
Efekty zobaczcie same, bo specjalnie zmienilam zdjecie w podpisie. Zostało zrobione 9 kwietnia czyli najnowsze jakie moze być.
Czyz nie wygląda ślicznie? Jest teraz jasną blondynką 🙂

Gosia i księżniczka Sara ur 23.09.02

18 odpowiedzi na pytanie: Kolejny łysolek :-)

misiek Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejny łysolek 🙂

Faktycznie sliczniutka ….
Moja myszka jest łysolkiem z tyłu głowy-cały plac jej sie wytarł i też wyrastaja nowe jaśniuteńkie….Bardzo lubię ją miziać po tych włoskach ,a jeszce bardziej mój mąż

Aga i słodka Julcia(3.01.03)

Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejny łysolek 🙂

szkoda tych wloskow :(((

ale i tak jest sliczna

Ewa i Krzyś (4 miesiące)
[Zobacz stronę]

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejny łysolek 🙂

a ja znowu nie widze zdjecia!!!

AUTOR: WKURZONA( ACH TE ALLEGRO) SZALONA MATKA 15 MIES ZASMARKANEJ EWY

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejny łysolek 🙂

bo mi przecudna kuchenke 9taka dla ewci 92cm/92cm.)..zlicytowali z przed nosahihi….poszla za niewirygodna cene 270zl…ja chcialam dac 140 hihizla jestem bo chcialam jej zrobic cudny prezent na zajaczka 😉

AUTOR: WKURZONA( ACH TE ALLEGRO) SZALONA MATKA 15 MIES ZASMARKANEJ EWY

izolda Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejny łysolek 🙂

Cudny łepuś! A nie bylo Ci trochę żal obcinać?? Ja uwielbiam włoski Agatki… no ale fakt ciesze sie nimi krocej niz Ty czuprynką Sary.

Izolda i Agatka (26.02.03)

Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejny łysolek 🙂

hihihi fajnie wygląda :-))) Nati juz ma coraz dluzsze wloski

Kaśka z Natalką (roczek i pół miesiąca!!!)

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejny łysolek 🙂

czemu ja nic nie widze!!!????pomocy…ja tez chce zobaczyc!!!

AUTOR: WKURZONA( ACH TE ALLEGRO) SZALONA MATKA 15 MIES ZASMARKANEJ EWY

carma Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejny łysolek 🙂

Iza… chyba “widziałam” Cię na allegro… licytowałaś spodenki jeansowe?

Maja z Natalką (5,5 m)

carma Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejny łysolek 🙂

księżniczce ślicznie w każdej fryzurze 🙂
myślisz, że odrosną jej gęściejsze włoski po tych podstrzyżynach?

Maja z Natalką (5,5 m)

garfield Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejny łysolek 🙂

Taka własnie mam nadzije 🙂

Gosia i księżniczka Sara ur 23.09.02

garfield Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejny łysolek 🙂

odrosną! 🙂
I to ładniejsze!

Gosia i księżniczka Sara ur 23.09.02

carma Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejny łysolek 🙂

to może i ja spróbuję… ale dopiero po chrzcinach 😉

Maja z Natalką (5,5 m)

garfield Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejny łysolek 🙂

Fajne zdjecie Natalki masz w podpisie 🙂

Gosia i księżniczka Sara ur 23.09.02

Znasz odpowiedź na pytanie: Kolejny łysolek :-)?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
6 miesiąc-dziwne rzeczy
Dochodzi końcówka 6 miesiąca , a mnie od paru dni tak bolą sutki ,że nie mogę znieść na ciele nawet koszuli nocnej.To chyba trochę późno jak na ponowny rozrost cycochów.I
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
doganiam Smoki....
....w codziennym wstawaniu.Na początku po powrocie ze szpitala wstawałyśmy z małą ok 11,ona najedzona ,ja wyspna .Z czasem ja sama budziłam sie wczesniej i wstawłam o 10-9.30.Wyczaiła to mała ,że
Czytaj dalej