Przeżyłam!!!!

Właśnie przeżylam dzisiaj wypalanke! Tak sie balam, ze szok! Przed wejsciem do gabinetu malo co nie zemdlalam. Tak mnie wszyscy nastraszyli! Lacznie z tesciowa, ktora mowila, ze tak sie bala, ze miala pod narkoza! Mialam nadzerke juz 3 stopnia- czyli najwyzszego.
Myslalam, ze bedzie to trwalo z 40 minut, a tu mila niespodzianka! Niecale 20! Troche popieklo, ale mam to juz za soba! I to nie w narkozie tylko ze znieczuleniem miejscowym! Jestem z siebie taaaaka dumna bo straszna ze mnie panikara Mam nadzieje ze tez jestescie ze mnie dumne

Pozdrawiam

Monisia i 4 miesieczna Maja

5 odpowiedzi na pytanie: Przeżyłam!!!!

klucha Dodane ponad rok temu,

Re: Przeżyłam!!!!

strach ma zawsze wielkie oczy, a inni potrafią trochę ubarwiać w swoich opowiesciach, tak to już jest

i jestem bardzo dumna z Ciebie że byłaś taka dzielna 🙂

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Przeżyłam!!!!

Gratuluję odwagi i podejscia i dziekuje za tego posta, moze komus pomoze sie zdecydowac…

beatab Dodane ponad rok temu,

Re: Przeżyłam!!!!

znam to z własnego doświadczenia:-)
w tym wypadku sprawdza sie stare powiedzenie, że strach ma wielkie oczy! ja tez załowałam,że długo “kisiłam” tą nadżerkę. bół taki jak przy miesiączce. nic strasznego i nic nowego:-)

Beata&Patryk(03.03.03)

gosia Dodane ponad rok temu,

Re: Przeżyłam!!!!

Też niestety miałam wypalaną nadżerkę dwa razy.
Mnie chyba najbardziej zraził swąd palonego ciała. Przed tym nikt mnie nie “ostrzegł”

Gosia i Artek

dna Dodane ponad rok temu,

Re: Przeżyłam!!!!

Gratuluje!
po tytule sie przestraszylam, ze mialas jakis wypadek
dobrze, ze juz wszystko ok

Dana&Gabi 23.09.03

Znasz odpowiedź na pytanie: Przeżyłam!!!!

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Trzydniówka a spacery?
Mam pytanko. Misio przez ostatnie 2 dni miał gorączke po 38-39 stopni i myślałam że to od ząbków bo właśnie dziś wyszedł mu trzeci zabek ale wieczorem zobaczyłam na plecach
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Pytanie do mam ktore odstawily dzieci od piersi
Jak dlugo utrzymywalo sie u Was stwardnienie piersi po odstawieniu dziecka? Troche sie niepokoje, bo piersi twarde jak kamien, a nic nie sciagam,, bo nawet nie czuje bolu tak dlugo
Czytaj dalej