pytanie o clostilbegyt?

chcialabym sie was poradzic bo nie wiem co robic… a mianowicie jestem po wszystkich badaniach jak i maz i stwierdzono u nas nieplodnosc nazwe zapomnialam (przyczyna nieznana)
staramy sie ponad 2 lata, bedziemy miec inseminacje.
gin. przepisal mi clostilbegyt i mam brac od 3dc do 7dc po 2 tabletki i przy 8-10dc mam sie do niego zglosic i te dni wypadaja mi na 22grudnia czyli 9dc a on przyjmuje wlasnie w poniedzialek 22 grudnia i w czwartek 25grudnia ale wypadaja na swieta wiec klinika bedzie zamknieta i tu pytanie czy moge brac te tabletki w tym miesiacu bez monitoringu czy raczej poczekac do nastepnej miesiaczki i wtedy zaczac juz po swietach z monitoringiem… czy moga mi zaszkodzic te tabletki bez obserwacji bo czytalam ze moze wyjsc torbiel lub cos innego jeszcze
pomozcie!!!

Strona 2 odpowiedzi na pytanie: pytanie o clostilbegyt?

  1. A ja nie doczekałam się brania clo, mialo byc w następnym cyklu ale zostałam :Ciężarówka:. Trzymam za Was.

    • Zamieszczone przez Magma
      A ja nie doczekałam się brania clo, mialo byc w następnym cyklu ale zostałam :Ciężarówka:. Trzymam za Was.

      I bardzo dobrze!! 🙂 Trzymam kciuki za minimalne rzyganko i wielkie szczęście!! 🙂

      • Dzięki Paszula, ja też trzymam kciuki za Ciebie.

        • Zamieszczone przez paszula
          Ale clo zaczynasz brać nie od 1 dc ale od 3-5 dc w zależności od długości Twoich cykli. A duphaston po owu 😉 ale to wiesz?… ja tak na wszelki wypadek, bo jak przeczytałam Twój post to się wystraszyłam trochę!! 🙂

          Tak, tak 🙂 ja mam od 5 dnia do 9 dnia cyklu—troche zle to napisałam hehe a duphaston od 15 dnia cyklu przez 10 dni. Ale dziekuję Paszula za troskę 🙂
          Pozdrawiam

          A tak nawiasem mówiąc to właśnie dziś dostałam okres no kurcze a już miałam nadzieje że nie dotrze no ale cóż kolejny miesiąc starań.
          Trzymajcie kciuki!!!

          • Zamieszczone przez marzen
            Tak, tak 🙂 ja mam od 5 dnia do 9 dnia cyklu—troche zle to napisałam hehe a duphaston od 15 dnia cyklu przez 10 dni. Ale dziekuję Paszula za troskę 🙂
            Pozdrawiam

            A tak nawiasem mówiąc to właśnie dziś dostałam okres no kurcze a już miałam nadzieje że nie dotrze no ale cóż kolejny miesiąc starań.
            Trzymajcie kciuki!!!

            tylko odstaw dupka po zrobieniu bety!

            • Zamieszczone przez Magma
              Ja też od następnego cyklu zaczynam Clo – od 5-9dc po 1 tabl. Również mi ginka oznajmiła, że jak będą 4 pęcherzyki to nie przystąpi do IUI. Nie wiem jaka będzie moja reakcja na clo, bo pierwszy raz w życiu bede brała. Ale w clo moja nadzieja, bo moję pęcherzyki pękają przy 17-18mm i w tym może jest problem, że komórka jajowa jest jeszcze niedojrzała i nici z ciązy. Jestem ciekawa jak będzie z clo.

              PS. W tym cyklu to ja miałam 2 dominujące i to bez clo. A może i trzy, który przegapiła na usg.

              ja rowniez biore od 5 do 9dc w tej stymulacji bo przy pierwszej bralam od 3 do 7 dc… co skonczylo sie pudlem. ale jeszcze jutro z clo a w poniedzialek podglad… dzisiaj bylam na monitoringu i sie zdenerwowalam bo juz zakladam ta iui na nieudana i wyrzucenie pieniedzy w bloto okazalo sie ze jest ich duzo i male jak zobaczylam te pileczki na monitorze to myslalam ze to pileczki golfowe na polu rozrzucone… jest tylko jeden po prawej stronie 12mm a reszta po 10mm… wolalabym zeby byl tylko jeden wtedy wydaje mi sie bardziej skuteczniejsze… lekarz liczy ze jeszcze urosna ale ja juz odpuscilam ze sie uda… ze sie uda kiedykolwiek… to jest moja ostatnia iui 2 i ostatnie ktore okaze sie pudlem…
              ale trzymam za was zeby sie udalo

              • Syla proszę nie poddawaj się.. wiele z nas ma chwile czasem krótkiego a czasem bardzo długiego zwątpienia ale nie wolno nam tracić nadziei.. piszesz, że już tą IUI przekreślasz – dawno tu Natusia nie zaglądała, ale ona ma ślicznego synusia z takiej nieudanej IUI! Może mój przykład nie jest najlepszy bo mam za sobą 4 nieudane IUI, ale tylko dwie bez podwyższonej bety co dowodzi że brakuje nam co prawda jak narazie tej odrobiny szczęścia (dla mnie ten największy CUD) i też się uda! Uda uda uda! Musisz wierzyć!

                • Zamieszczone przez syla27
                  ja rowniez biore od 5 do 9dc w tej stymulacji bo przy pierwszej bralam od 3 do 7 dc… co skonczylo sie pudlem. ale jeszcze jutro z clo a w poniedzialek podglad… dzisiaj bylam na monitoringu i sie zdenerwowalam bo juz zakladam ta iui na nieudana i wyrzucenie pieniedzy w bloto okazalo sie ze jest ich duzo i male jak zobaczylam te pileczki na monitorze to myslalam ze to pileczki golfowe na polu rozrzucone… jest tylko jeden po prawej stronie 12mm a reszta po 10mm… wolalabym zeby byl tylko jeden wtedy wydaje mi sie bardziej skuteczniejsze… lekarz liczy ze jeszcze urosna ale ja juz odpuscilam ze sie uda… ze sie uda kiedykolwiek… to jest moja ostatnia iui 2 i ostatnie ktore okaze sie pudlem…
                  ale trzymam za was zeby sie udalo

                  Ja jednak nie zdążyłam z clo, bo w niedzielę zobaczyłam II kreski. ALe powodzenia życzę, ja wierzyłam i wierzę, że po clo się uda.

                  • Witam ponownie 🙂
                    Mam małe zapytanie, po ilu dniach od zakończenia połykania clo można już robić testy owulacyjne? bo ja właśnie za dwa dni kończe brać clo i nie wiem kiedy mam zacząć się testować.
                    Z góry dzięki za porady

                    • Zamieszczone przez marzen
                      Witam ponownie 🙂
                      Mam małe zapytanie, po ilu dniach od zakończenia połykania clo można już robić testy owulacyjne? bo ja właśnie za dwa dni kończe brać clo i nie wiem kiedy mam zacząć się testować.
                      Z góry dzięki za porady

                      A jak długie masz cykle? Kiedy zazwyczaj masz owulację? Przeczytaj instrukcję, która jest przy testach. Tam jest wszystko dokładnie napisane.

                      • Zamieszczone przez marzen
                        Witam ponownie 🙂
                        Mam małe zapytanie, po ilu dniach od zakończenia połykania clo można już robić testy owulacyjne? bo ja właśnie za dwa dni kończe brać clo i nie wiem kiedy mam zacząć się testować.
                        Z góry dzięki za porady

                        ja mialam ok.10-12 dni po.
                        A nie masz monitoringow???

                        • Dzięki Paszula i nelly za odpowiedz :)Właśnie nie mam pojęcia kiedy mam owulację bo dotąd miałam bardzo nieregularne cykle czasem musiałam wywoływać luteiną a co do monitoringu to nic mi o tym lekarz nie mówił. Narazie kazał przez 3 miesiące połykać clo i jeśli się nie uda to będziemy mysleć dalej.
                          Dzięki dziewczyny

                          • To ryzykownie. Powinien sprawdzić na koniec czy torbielki nie powstaną.
                            Chyba nie jestem przewrażliwiona.

                            Zacznij testować od 10 -11 dc. Zaczynając z clo może można założyć, że będzie to cykl standardowy, czyli 28 dni. Na wszelki wypadek kup dwa opakowania testów owu.

                            • Dzień dobry!ja w nietypowej sprawie.Otóż ma do odsprzedania 5 fiolek PUREGONU przechowuje go w lodówce jest zapakowany ważny do2012r kupiony w Poznaniu w aptece Akademickiej_mam paragon-niestety apteka nie pzyjmuje żadnych zwrotów….zainteresowanych prosze o kontakt na mój nr gadu gadu 8431454 pozdrawiam

                              • Zamieszczone przez paszula
                                To ryzykownie. Powinien sprawdzić na koniec czy torbielki nie powstaną.
                                Chyba nie jestem przewrażliwiona.

                                Zacznij testować od 10 -11 dc. Zaczynając z clo może można założyć, że będzie to cykl standardowy, czyli 28 dni. Na wszelki wypadek kup dwa opakowania testów owu.

                                Tak po 3 miesiącach mam się zgłosić do lekarza na badania A z tymi testami faktycznie dobry pomysł kupie dwa opakowania 🙂 Dzięki Paszulko :Buziaki: za poradę.

                                • Zamieszczone przez marzen
                                  Tak po 3 miesiącach mam się zgłosić do lekarza na badania A z tymi testami faktycznie dobry pomysł kupie dwa opakowania 🙂 Dzięki Paszulko :Buziaki: za poradę.

                                  ja chodzilam w ciagu cyklu na monitoring by sprawdzac czy jest ok, jak pecherzyk byl juz duzy lekarz kazal dzialac, monitoringu w cyklu blizniakowym mialam 3 i potem pregnyl.

                                  • Witam,
                                    Muszę się poradzić, a mianowicie mam dziś 13dc i jestem po tym clo i zrobiłam testy owulacyjne i nic a nic nie wykazało na 2 dni mam zacząć jeść duphaston czy to możliwe że owulację będę mieć w pózniejszym teminie?

                                    • Rób testy dalej. Jeśli nie wyjdą to zgłoś się do lekarza, aby potwierdził owulację. Nie ma sensu brać duphastonu, bo Ci zblokuje owulkę jeśli masz ją później. A jakieś objawy okołoowulacyjne masz? Jaki śluz, zwiększony apetyt na seks?! 😉

                                      • Zamieszczone przez paszula
                                        Rób testy dalej. Jeśli nie wyjdą to zgłoś się do lekarza, aby potwierdził owulację. Nie ma sensu brać duphastonu, bo Ci zblokuje owulkę jeśli masz ją później. A jakieś objawy okołoowulacyjne masz? Jaki śluz, zwiększony apetyt na seks?! 😉

                                        Żadnych objawów nie mam narazie, może w pózniejszym terminie. Właśnie chodziło mi o to czy mam połykać ten duphaston ale rozwiałaś moje wątpliwości. Więc dalej będę sie testować ale myślę że nie częściej niz co dwa dni. Jeszcze raz dzięki za info 🙂
                                        Pozdrawiam

                                        • Codziennie!!!!! O stałej porze!! Tym bardziej teraz tzn tak blisko owu!!!
                                          Czasem trzeba co 6 lub 12 godzin. U mnie pik LH jest krótki i szybki, aby potwierdzić owu musiałam testować co trzy godziny kiedy druga kreska zrobiła sie różowa ale nie dość ciemna.

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: pytanie o clostilbegyt?

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general