Te czekanie mnie dobija!

Heja dziewczyny!
Czy znacie jakis dobry sposob na przetrwanie. Za 3 dni powinna dostac okres i juz nie moge sie doczekac. Moze sie udalo, a moze… bede musiala kombinowac jeszcze raz. Podrzuccie jakis dobry sposob na niemyslenie:”bede mama, czy jeszcze nie?”
CZUJE JAK WARIUJE?!

11 odpowiedzi na pytanie: Te czekanie mnie dobija!

  1. Re: Te czekanie mnie dobija!

    Witaj w klubie 😉 Ja muszę czekać do 2 grudnia.

    • Re: Te czekanie mnie dobija!

      No to jedziemy na tym samym wozku. Masz jakas koncepcje na temat testow? Czy masz jakies objawy? Mnie strasznie dokuczaja cycki i ogolnie cos mi w srodku mowi, ze jestem w ciazy, ale sama nie wiem, moze to tylko to, ze tak bardzo bym chciala, zeby sie udalo. Napisz swoje przemyslenia. Moze razem bedzie lzej?!
      P. S. CZy robilas juz test?!

      • Re: Te czekanie mnie dobija!

        Rzeczywiście jedziemy na tym samym wózku, ja nie mogę podbiec nawet kilkanaście metrów bo biust “wpada w wibracje” 😉 i boli.
        Obiecałam sobie, że test zrobię w poniedzialek (jak do tego czasu nie pojawi się małpa).

        Asia starająca się

        • Re: Te czekanie mnie dobija!

          To jeszcze tyle czasu! Do poniedzialku!?
          Ja chyba tak dlugo nie wytrzymam. Czyli jak dobrze poszlo, to razem bedziemy mamami gdzies tak na poczatku sierpnia. Ale ci… zeby nie zapeszyc! Czy masz jeszcze jakies inne oznaki?!
          Pozdrawiam serdecznie!

          • Re: Te czekanie mnie dobija!

            hi
            dołączam do Was
            Dziś 8 dzień po odstawieniu duphastonu. Więc małpa powinna przyjść do 10 dnia. Na razie jej nie ma.
            Czekam i wariuję.
            A może idziemy spać?

            Asia /ciągle starająca się/.

            • Re: Te czekanie mnie dobija!

              Moze to glupie, ale co to jest ten duphaston?! Czesto widzialam jak pojawia sie ta nazwa w wypowiedziach dziewczyn, ale ja nie mam pojecia co to jest!

              • Re: Te czekanie mnie dobija! do Dudeiny

                Na tej stronie znajdziesz odpowiedź:

                Asia starajaca sie

                • Re: Te czekanie mnie dobija! – do Dudeiny

                  Co słychać? Minęły już trzy dni?
                  Ja niestety muszę starać się od początku.

                  • Re: Te czekanie mnie dobija! – do Dudeiny

                    U mnie tez nic nie wyszlo. Troche sie tym podlamalam, ale co robic? – po prostu zaczac od nowa.
                    Jak mowilam- jedziemy na tym samym wozku.

                    • Re: Te czekanie mnie dobija! – do Dudeiny

                      Pierwszy dzień mialam w sobotę a Ty?

                      • Re: Te czekanie mnie dobija! – do Dudeiny

                        U mnie cos sie przestawilo (mysle, ze to przez te wymyslone objawy ciazowe) i zamiast dostac w sobote, to malpa zaskoczyla mnie w niedziele. I teraz wszystko sie przesunelo i pogmatwalo. I jak ja mam teraz liczyc te dni plodne?!

                        Znasz odpowiedź na pytanie: Te czekanie mnie dobija!

                        Dodaj komentarz

                        Mozarella w ciąży

                        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                        Czytaj dalej →

                        Ile kosztuje żłobek?

                        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                        Czytaj dalej →

                        Dziewczyny po cc – dreny

                        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                        Czytaj dalej →

                        Meskie imie miedzynarodowe.

                        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                        Czytaj dalej →

                        Wielotorbielowatość nerek

                        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                        Czytaj dalej →

                        Ruchome kolano

                        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                        Czytaj dalej →
                        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                        Logo
                        Enable registration in settings - general