testy owulacyjne

Witam
Na tym forum jestem pierwszy raz.
Staramy się o dziecko ale mam nieregularne @ i nie jest tak łatwo trafic w dni płodne bo nawet nie wiem dokładnie kiedy je mam.
Jak narazie nie wychodzi
Zakupiłam sobie testy owulacyjne:Di teraz bede sie nimi kierowac.
Czy są one skuteczne i 100%? hmmm bo o to mi chodzi

2089 odpowiedzi na pytanie: testy owulacyjne

kevlar-girl Dodane ponad rok temu,

Witam w naszych skromnych progach,
ja właśnie ostatnio stosowałam testy owulacyjne po 3 nie trefionych cyklach, dzięki testomj jestem teraz w 8tc.
Trzymam kciuki,

magda2109 Dodane ponad rok temu,

Dzięki za pocieszenie bo juz sama nie wiedziałam co o nich myslec,chociaz jeszcze ich nie próbowałam.
A te twoje trzy nie trafione cykle to jak juz stosowałas testy??
Testy się nie sprawdziły?

kevlar-girl Dodane ponad rok temu,

Nie to były cykle bez testów z testami od razu zaskoczyliśmy.

magda2109 Dodane ponad rok temu,

kata1977
Mogłabys mi napisac jakie to uczucie jak dzieki tym testom zaszłas w ciąże?
Bo ja z mężem sie staramy i staramy oczywiscie długo to nie trwa ale narazie nic nie wychodzi a ja tak bardzo pragnę już byc w ciąży.
Dlatego własnie na allegro zamówiłam te testy i w nich pokładam nadzieję.
Myślisz ze mogą sie nie sprawdzić?

magda2109 Dodane ponad rok temu,

kata1977
TRZYMAJ KCIUKASKI
A JA BEDE ZA TWOJA DZIDZIE TRZYMAŁA
BUZIACZKI

ciapa Dodane ponad rok temu,

Mam podobny stosunek do sprawy jak Szpilki:)
Czesto problem z zajeciem w ciaże moze byc po stronie psychologicznej (nawet nie zdajemy sobie sprawy jak czesto to jest własnie przyczyną) a wtedy testy pogarszają tylko sprawę, wprowadzaja wiecej stresu, sztucznosci.
piszesz, ze staracie sie krótko…ja osobiscie nie wprowadzałabym “sztuczności” no ale decyzja nalezy do Ciebie oczywiście

bep Dodane ponad rok temu,

O! Szpilki napisała Ci całą prawdę 🙂 Poza tym mi one średnio wychodziły – zawsze mi się wydawało, że ta druga kreska nie taka – więc sobie odpuściłam. A owulację na pewno miałam już 2 razy w życiu :p

magda2109 Dodane ponad rok temu,

To nie jest tak jak ty piszesz szpilki
Mąż też chce miec juz drugie dziecko,to jest nasza wspólna decyzja.

kevlar-girl Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez magda2109:kata1977
Mogłabys mi napisac jakie to uczucie jak dzieki tym testom zaszłas w ciąże?
Bo ja z mężem sie staramy i staramy oczywiscie długo to nie trwa ale narazie nic nie wychodzi a ja tak bardzo pragnę już byc w ciąży.
Dlatego własnie na allegro zamówiłam te testy i w nich pokładam nadzieję.
Myślisz ze mogą sie nie sprawdzić?

Wiesz uczucie bycią w ciąży jest ogólnie wielkim szczęściem i nie ma dla mnie znaczenia czy dzięki testom czy bez ich pomocy. Nie powinnaś chyba całej wiary i nadziei pokładać w tych testach. Fajnie, że one są i pomagają nam czasami, ale jak Wam się nie uda to wcale nie powinno być dla Ciebie tragedią. Nie możesz żyćia spędzać na liczeniu cyklu, dni pładnych i odliczaniu czasu na trminie @ bo zwariujesz. Ja wiem, że to dla Ciebie ważne i strasznie tego pragniesz, ale spokojnie – wszystko w swoim czasie, zajmij się może czymś innym pozwól się pochłonąć innym zajęciom.
Powodzenia i cierpliowści.

julcia2 Dodane ponad rok temu,

Magda2109 – nie tyle w testach pokładaj nadzieje, co w czynnych staraniach 😉
ale testy mogą ci pomoc, pomogą określic moment owulacji i obserwować czy ona wogole jest
jest to jakiś punkt zaczepienia, jeśli np. ciężko z określeniem rodzaju śluzu

powodzenia ci zycze i przyjemno-owocnych starań 🙂

magda2109 Dodane ponad rok temu,

Ja to za bardzo wszystko chyba wyolbrzymiłam.
To nie jest tak ze ja myśle o ciąży cały czas i nic innego nie robię,mogło to tak zabrzmiec.Ale to nie tak. Poprostu juz jestem gotowa na drugie dziecko i to wszystko.A że pragnę to chyba nic w tym złego. Testy mają mi w tym tylko pomóc.
Pozdrawiam Jumo, kata1977

lilavati Dodane ponad rok temu,

Magda dobrze piszesz ale z jednym sie nie zgodzę
Zamieszczone przez szpilki:dwie donoszone ciąze były naturalne ale kazda przyszła w swoim wybranym przez siebie czasie
Oczywiście najlepiej jak natura sama zadecyduje ale czasami naturę trzeba wspomóc, myślę, że wiele tutaj mam na forum które gdyby zdały się wyłącznie na naturę do tej pory mogły by upragnionego malucha nie doczekać

magda2109 Dodane ponad rok temu,

Zgadzam się z Tobą aniastw 100%
Nieraz trzeba naturze pomóc i ja własnie to bede robic po nastepnej @ która ma nastąpic na początku stycznia.

magda2109 Dodane ponad rok temu,

Pozdrawiam kata1977,aniast,jumo
Trzymajcie kciuki

anecia Dodane ponad rok temu,

Nam nie wychodziło przez 3 cykle i postanowiłam zakupić testu owulacyjne. Zaskoczyło od razu, ale przede wszystkim test pokazał mi, że owu może być w innym dniu niż 13-15 dc. Ja wtedy zielona byłam 😀
Zgadzam się tez ze Szpilkami :D. Można sprawdzić przez parę cykli czy owu w ogóle jest, ale uzależniać się od nich tez nie wolno, bo problem może leżeć gdzie indziej.

Życzę powodzenia w staraniach 😉

oliweczka Dodane ponad rok temu,

Ja spróbowałam i udało się za pierwszym razem. Tak więc polecam.

devilry Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez magda2109:Witam
Na tym forum jestem pierwszy raz.
Staramy się o dziecko ale mam nieregularne @ i nie jest tak łatwo trafic w dni płodne bo nawet nie wiem dokładnie kiedy je mam.
Jak narazie nie wychodzi
Zakupiłam sobie testy owulacyjne:Di teraz bede sie nimi kierowac.
Czy są one skuteczne i 100%? hmmm bo o to mi chodzi

Ja zrobilam z 50 testów, testowałam prawie codziennie w okolicach owulacji i nigdy nie wyszly mi pozytywnie. Odstawilam testy, odstawilam kalendarzyk i udalo sie w pierwszym cyklu bez jakichkolwiek “pomagaczy”.
Pozdrawiam serdecznie i życze jaknajszybszego zaciążenia, przy okazji przesyłam ciążowe fiuidki.

TickerFactory.com/ezt/d/1;10051;6/st/20080523/dt/6/k/0191/preg.png[/img]

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

nasikalam mnostwo testow i nie zaszlam
dopiero jak zrezygnowalam z tego i odstresowalam sie z teraz juz…. z nienacka pojawil sie szymon…. womencie gdy juz przestawalm powoli wierzyc w normalne zajscie

pasiasta Dodane ponad rok temu,

Ja z aniołkiem zaszłam z temperaturą, śluzem, monitoringiem i testami… a teraz wysiurałam już sporo i nic.

ahimsa Dodane ponad rok temu,

JA!:)
poniżej wynik- aczkolwiek nie tak od razu się udało.

Znasz odpowiedź na pytanie: testy owulacyjne

Dodaj komentarz

Wiek przedszkolny
Misie-Episie
Czy ktoś z Was jest może w posiadaniu takowego, Martynka znalazła go pod choinką - jest z tego powody szczęśliwa ale mi się wydaje, że z nim coś jest nie
Czytaj dalej
Mam z dzieckiem taki problem
Łzawiące oczka
Od niedawna kiedy wychodzimy na spacer, a na polu jest minusowa temp. mojej 2-letniej córeczce zaczynają łzawić oczka i łezki spływają po policzkach. Czasem z jednego oczka, czasem tylko 1
Czytaj dalej