Gdańsk – Dziewczyny łączmy się :)

Witam Was kochane mamusie 🙂 Szukam dziewczyn-mamuś z Gdańska i okolic, które będą rodziły tak jak ja w 2009 🙂 Chciałabym się podzielić z Wami wrażeniami, złapać jakieś mądrości od Was 😀 Termin mam na 11 czerwca planuję rodzić w wojewódzkim, tak koleżanki radzą które tam właśnie rodziły 🙂 Może niektóre z Was mają inne zdanie na temat tego szpitala, a gdzie wy będziecie? Na pewno są mamusie, których to będzie nie pierwsza dzidzia 🙂 U mnie 1 dlatego tyle obaw. Fajnie by było, gdyby ktoś się odezwał Buziole dla Was i dla Waszych brzusioli

Strona 6 odpowiedzi na pytanie: Gdańsk – Dziewczyny łączmy się :)

  1. Zamieszczone przez Devi
    No to ide! zwlaszcza, ze zajecia sa bezplatne

    Devi wstarczy ksero dowodu osobistego,co potwierdza że jesteś mieszkanką Gdańska, i zaświadczenie od gin,że możesz na takie zajęcia uczęszczać 🙂 Ja jak dzwoniłam to dogadałam się,że zaświadczenie przyniosę przy okazji,po kolejnej wizycie. Niestety mogę chodzić tylko na teorię,mam zakaz na gimnastykę 🙁 Mi się tam podoba,nie odczuwam jakoś spcjalnie brak męża 😀

    • Rorita jak dzwoniłam to Pani powiedziała mi, że nie ma juz miejsc bym teraz zaczęła chodzić. Jestem zapisana na 15 kwietnia. Wtedy będę w 35 tyg. i mężulek wróci:) Może i Jego uda mi się wyciągnąć

      • A możliwe,że miejsc już brak wczoraj musiałam na podłodze siedzieć,bo krzesełka były zajęte Na pewno uda Ci się M namówić 😀 Powodzenia

        • cześć dziewczyny! mam takie pytanko, czy jest w 3mieście sklep z wózkami, fotelikami etc gdzie poza typową rundą po sklepie można sprawdzić czy wózek mieści sie w aucie albo przymierzyć fotelik czy pasuje do siedzenia?

          Nie chce kupować kota w worku bo mam bardzo małe autko i musze sprawdzić czy mi sie wózek zmieści do bagażnika 🙂

          • lalenka ciężko powiedzieć Ja się szczerze mówiąc nigdy nad tym nie zastanawiałam. Patrzyłam po prostu jakie wózek ma wymiary i mierzyłam bagażnik. Ale raczej wątpie czy,którykolwiek ze sklepu daje taką możliwość 🙂 Pewnie bali by się, że ktoś razem z wózkiem odjedzie albo coś

            • No ja właśnie uważam że dobry sklep powinien oferować taką możliwość, a nawet więcej np pokazać jak się montuje fotelik w aucie. Moja koleżanka kupiła foteliki na “zapewnienie” że na pewno będą pasować, a okazało się że do systemu isofix do auta nie pasują. Stąd ja wole mieć pewność. Poza tym mierzyć wózek a przymierzyć w realu to co innego jak dla mnie. Łatwiej zmienić wózek niż samochód 🙂

              • Zamieszczone przez lalenka
                cześć dziewczyny! mam takie pytanko, czy jest w 3mieście sklep z wózkami, fotelikami etc gdzie poza typową rundą po sklepie można sprawdzić czy wózek mieści sie w aucie albo przymierzyć fotelik czy pasuje do siedzenia?

                Nie chce kupować kota w worku bo mam bardzo małe autko i musze sprawdzić czy mi sie wózek zmieści do bagażnika 🙂

                My sprawdzaliśmy (tzn. mój Mąż, bo ja wtedy jeszcze byłam unieruchomiona w domu) czy fotelik pasuje w “Mama i ja” na Przymorzu, na wysokości mniej więcej Mediamarkt, na pewno znasz ten sklep:) Sprzewadczyni po prostu wyszła na zewnątrz, do samochodu. Więc myślę, że z przymierzeniem czy wózek się zmieści również nie powinno byc problemu.

                Pozdrawiam i życzę udanej wędrówki przez ciążę:)

                • “MamaiJa” jest na ul.Grunwaldziej, patrzcie ja nawet bym nie przypuszczała że może być taka możliwośc

                  • Tak, Mama i Ja to dobry sklep i oferuje takie “atrakcje” 😀
                    Ja osobiscie wiekszosc sprzetow pokupowalam w Akpolu na Jaskowej Dolinie, ale to juz jakos z przyzwyczajenia… Mysle, ze tu tez nie powinni robic problemow z przymierzaniem wozka czy fotelika do autka.
                    Powodzonka zycze!
                    Pozdrawiam,
                    Dorota z A. i A.

                    PS. A o jakim malym autku piszesz? Troszke mam doswiadczenia z malymi autkami jesli chodzi o wozek czy fotelik dla Amelki. Teraz na szczescie mam sporo wieksze autko, wiec wejdzie praktycznie wszystko…

                    • Oo… dziewczynki, dzięki za dobre wieści!! wiedziałam że można na Was liczyć

                      Dorociasek, naprawdę chodzi o malutkie autko, z naprawdę malutkim bagaznikiem – citroen c1 (to taki jak toyota aigo zdaje sie) 🙂

                      • O kurcze to faktycznie malenstwo… Mozesz miec klopot….
                        U nas najmniejszy byl Nissan Micra, ale bagaznik to on akurat ma calkiem, calkiem, jak na swoje gabaryty…
                        W takim razie powodzenia w mierzeniu. Znajdzcie wozek, ktory sie zmiesci:)
                        Dorota

                        • Zamieszczone przez rorita
                          ”MamaiJa” jest na ul.Grunwaldziej, patrzcie ja nawet bym nie przypuszczała że może być taka możliwośc

                          I akpol gdyński i gdański też pozwala. Mierzyliśmy tak foteliki samochodowe. Sprzedawca wychodzi, montuje w samochodzie,pokazuje co i jak- super sprawa. I nie jest to jakieś dla nich dziwne

                          • Byłam niedawno w Wojewódzkim i powiem szczerze zdziwiłam sie co do wyprawki do szpitala. Jest tam między innym zestaw enema i odciągacz pokarmowy. Myślałam, że jest to w wyposażeniu szpitala z drugiej jednak strony wiem, że będzie sterylne bo moje.:roll:

                            • Zamieszczone przez Devi
                              Byłam niedawno w Wojewódzkim i powiem szczerze zdziwiłam sie co do wyprawki do szpitala. Jest tam między innym zestaw enema i odciągacz pokarmowy. Myślałam, że jest to w wyposażeniu szpitala z drugiej jednak strony wiem, że będzie sterylne bo moje.:roll:

                              i enema i odciągacz zawsze był na liscie. Tylko raz kupiłam enemę a i tak jej nie wykorzystali bo na izbie przyjęć aplikowali mi swój sprzęt. Laktator niektóre mamy maja swój ale są tez na oddziale. Tylko może byc problem z dostepnością przy tak duzym oblozeniu porodowek;)

                              • Zamieszczone przez Devi
                                Byłam niedawno w Wojewódzkim i powiem szczerze zdziwiłam sie co do wyprawki do szpitala. Jest tam między innym zestaw enema i odciągacz pokarmowy. Myślałam, że jest to w wyposażeniu szpitala z drugiej jednak strony wiem, że będzie sterylne bo moje.:roll:

                                enema? A co to w ogóle jest? Kurcze i gdzie widziałaś listę tej wyprawki Ja jak byłam na tej wycieczce po porodówce to położne nic nie wspominały o wyprawkach do szpitala, no ale żadna tez nie pytała

                                • Właśnie, może mogłybyście wrzucić listę “wyprawkową” do poszczególnych gdańskich szpitali?

                                  • zastanawiam się po co laktator, przecież na początku to jeszcze nie ma nawału. Ja w ogóle może z 3 razy użyłam w całej karierze karmienia a karmiłam 10 miesięcy

                                    • Do wojewódzkiego wyprawka wygląda tak, lista wisiała na ścianie obok Izby Przyjęć:
                                      karta ciąży
                                      dowód osobisty
                                      książeczka RUM
                                      wynik grupy krwi
                                      przybory toaletowe
                                      koszula, szlafrok
                                      obuwie dzienne i pod prysznic
                                      biustonosz
                                      jednorazowe majtki
                                      podpaski
                                      odciągacz pokarmowy(można kupić na oddziale)
                                      karta telefoniczna
                                      komplet sztućców
                                      zestaw enema

                                      DLA BOBO:
                                      pampersy
                                      chusteczki do wycierania pośladków
                                      3 pieluchy tetrowe
                                      skarpetki, czapeczka, rekawiczki i ubranka

                                      To wszystko. Spisałam wszystko tak jest tam napisane.

                                      rorita enema to do lewatywy

                                      • Zamieszczone przez betrisa
                                        zastanawiam się po co laktator, przecież na początku to jeszcze nie ma nawału. Ja w ogóle może z 3 razy użyłam w całej karierze karmienia a karmiłam 10 miesięcy

                                        jeśli jest się dwie doby to nie trzeba z reguły, ale czasmi trzeba zostać dłużej. Po pierwszym porodzie położne próbowały tez wyciągnac moje brodawki laktatorem…

                                        • Zamieszczone przez Devi

                                          rorita enema to do lewatywy

                                          Aaaa 😀 Położna nam pokazywała jak wygląda ich lewatywka, mówiła że nie koniecznie trzeba swoją brać, że oni troszkę wody z mydlinkami rozrabiają i gotowe

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Gdańsk – Dziewczyny łączmy się :)

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general