CZego może nauczyć starszy brat

Dominik nauczył Nelke pluć ,bekać i jeszcze ostatnio to….same dziewuszki zobaczcie

I kto tu jest górą?

Po szaleństwie było przytulanko…to mamusia lubi najbardziej

Nelka tak sie zmęczyła że w takiej pozycji mi usnęła

Na koniec jeszcze portreciki

Dziękuje za obejrzenie zdjątek mam nadzieję że nie było groźnie

33 odpowiedzi na pytanie: CZego może nauczyć starszy brat

viking Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

Kobiety górą!!! Tak trzymać!
Śliczne dzieciaki

cat Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

Suuuper. 🙂 U nas z tymi bijatykami podobnie. Karolina daje Łukaszowi niezły wycisk 🙂
A portrety zabójcze. Piękne! Zazdroszczę, że udaje Ci się tak ładnie uchwycić ich razem. Mnie to na razie bardzo rzadko wychodzi….

K.

Łukasz 4l. Karolina 1,5 r.

aneta Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

No ładnie , na swoją zgubę ją nauczył .
Śpiąca Nelka urocza

i ktoś marcowy

bastet Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

hehehe…jakbym widziala swoje , slodko wygladaja razem i jak sie „bija” i jak przytulaja :)))))

Aga i dzieciaki

porky Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

słaba płeć, a jednka najsilniejsza 😉

super
świetna pozycja do spania ;))

Juleczka (12.12.04)

kasiex Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

no niezle sobie Nelka radzi 🙂

Kasia, Kuba 01.03 i Borys 06.06

irena Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

Normalne.ze baby gora!!
Niezla bokserka z Nelki i jaka do tego sliczna.
Pogratulowac Dominikowi Cierpliwosci.
Widac,ze sie lubia te Twoje dzieciaki.
Pozdrowienia

Irena i Dzieciaki

agniesia22 Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

Ale sprala braciszka…..kochana przyda jej sie taka umiejetnosc:)
Cudne rodzenstwo.

AGA i

biedroneczka Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

ha ha ha … a było to siostrę uczyć boksować

ale poza w jakiej ”mała wojowniczka” usnęła – super !!! no i portreciki – słodziutkie :)))))))))

pozdrawiamy

Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

bomba!

tez sie tak tluklam z bratem:))

i niespodziewanka:))

klucha Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

nikt nie zna lepiej facetów jak…. sam facet

starszy brat wie co robi 🙂 myśli przyszłościowo 😉

Izka i 4 latka

Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

Super dzieciaki 🙂 i foty super, szczegolnie zdjecie nr4. Wyglada, jakby Nel znokautowala Dominika a do tego jeszcze ten kolo w TV 🙂

Monika

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

Kochane dzieciaczki :)))

No a jak Nela spi to juz jest przesłodziachna 🙂

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

adda Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

OOOOOOOOOO Fajne

Boskie te portreciki, a Nelka w śpiąca położyła mnie na łopatki

Pozdrawiam

MALWINKA LILIANKA

vieta Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

hihih..no to Nelka ma dobrego nauczyciela

kobieta musi sobie umieć dać radę w życiu

a zasnęła przecudnie

lettka Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

Hehe . Fajnie Nelce przynajmniej będzie się umiała bronić przed chłopakami
Cudne te kochające zdjęcia.

Pozdróweczki

Arletta + Kacperek 06.06.2004.. i…Karolek 03.05.2006

martynapinia Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

Właśnie miałam taki tytuł dać

martynapinia Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

Czyli nasza płeć silniejsza
A z tymi portretami też jest różnie.Czasami robię kilka zdjeć a nadaję sie tylko jedno.

martynapinia Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

To prawda.Opędzić się teraz od niej nie może.

martynapinia Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

TEż się denerwujesz jak tak baraszkują?Bo mnie czasami ponosi boję sie że sobie krzywdę zrobią

martynapinia Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

Właśnie w wielu sytuacjach w życiu wychodzi która płeć jest silniejsza

dora Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

Fantastyczne rodzeństwo! Fajnie się bawią! A jaki Dominik mądry braciszek, że tak małej siostrzyczce ustępuje!

Dorota+

sylaz Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

Widze, że Nelka nieźle szkoli brata:)))
Później do samoobrony jak znalazł, więc niech się szkoli młoda, tym bardziej że ‚worek treningowy’ na to pozwala Tylko ciekawe jak długo będzie taki cierpliwy


Sylwia i Wiktoria(27.04.04)

mai Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

no to ladnie 🙂 niezle Nelka sobie radzi 😀

sliczne fotki Rodzenstwa 🙂

Marta &

martynapinia Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

To prawda bardzo synuś jest cierpliwy.

martynapinia Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

Mam nadzieje że tę umiejętność z umiarem wykorzysta bo inaczej wszyscy panowie będą przed nią uciekać

martynapinia Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

A teraz?

martynapinia Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

DZieki!
Jak narazie jesteś pierwsza która zauważyła tego gościa w telewizorze bo to o niego ci chodziło?

martynapinia Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

Nie zawsze jej ustępuje i nie zawsze jest tak słodko….ale to by było za słodko

martynapinia Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

„worek treningowy”
No właśnie czasami Nelka zrobi coś znienacka i wtedy już nie jest taki cierpliwy….a przecież sam ją uczy!

martynapinia Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

To prawda.
Może niektóre z nas chiałaby w taki sposób załatwić różne spory między sobą

Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

hehe nowa mistrzyni boksu nam rosnie 🙂

Agnieszka &

[Zobacz stronę]

kiniat Dodane ponad rok temu,

Re: CZego może nauczyć starszy brat

DOBRZE, niech dziewczyna umie się bronić, dzisiaj to potrzebne!!! Słodka śpiąca Królewna!!

Kinga z Kacperkiem 2l. i Kubą 5,5l.

Znasz odpowiedź na pytanie: CZego może nauczyć starszy brat?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mam z dzieckiem taki problem
bije po twarzy
Moja 16 miesięczna córeczka jak zrobi coś źle to kucam przy niej na wysokości jej wzroku i mówie zmienionym tonem "nie wolno" a ona robi dziwną minkę i bije otwartą
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
ostry dyżur - pilne
gdzie w necie można znaleźć info o tym? na google znajduje tylko wykazy szpitali a nie ma zaznaczonego czy ostry dyżur tam jest :( Weronka, Krzyś i Milenka
Czytaj dalej