Ja z Dziś :)

Jutro Kacperkowaty ma 4 miesiące i wygląda tak



No to Tyle … Pa

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

65 odpowiedzi na pytanie: Ja z Dziś :)

porky Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

tylko trzy zdjęcia???!!!!
Proszę to jak najszybciej nadrobić 😉

duzy chłopczyk, bardzo podobny do siostry

Juleczka (12.12.04)

gosiag Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Kochany! Super chłopak! Wszystkiego najlepszego na te 4 miechy 🙂

Jula(02.02.02) Marysia(04.05.04) i Nowa Jesienna Nadzieja (40 t.c.-CZEKAM!!!!)

bastet Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Nati, no to poszalalas ;-))) cale trzy zdjecia !!! 😉

Dawaj no tu szybko i siostre i rodzicow :)))

Malenki sliczny, i chyba do Kami podobny sie robi :))))

Aga,

doki Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

To juz 4 miesiace???
jak ten czas leci!!!
duzyyyyyyyyy chlopczyk.

a my mamy od dzis kasownik w domu , Ania moze kasowac bilety zebolami hehe

Martusia 03.04.04, Ania 04.07.2006

klucha Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

piękny dzisiejszy Kacperek

Izka i 4 latka

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

jaki slodki

Dorota, Szymon 10.02.03 i Michał 20.06.06

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Nadrobimy oj tylko to wstawianie fotek to taka ciężka robota

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Dziekujemy Gosiu 🙂
Ja juz czekam na wiesci od was bo widze ze jeszcze się kulacie

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Hahaha a no zaszalałam juz Poreczkowi pisałam ze to cięzka robota z tymi fotami
No Ciotka ty to juz bys chciała cłą familijje oglądać a sama się nie pokazuje no tak…… ale jak się zmobilizuje to cosik wstawię ….

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

komuszka Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Ale fajowy i jaki pogodny!Sliczny

MAJA 18.10.2004 Maks 19.06.2006

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Doki faktycznie czas leci dopiero co szłam na porodówkę …Ojej Anulka juz ma zębolki fajnie daj znac jak to przechodziła ? mój mały narazie strasznie łapki gryzie i sie slini moze to jakis znak

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Klucha ta twoja Zuzia jest urocza

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

lettka Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Jaki cudny czarnulek i cwaniakowaty od małego, jak to Kacperek . I widzę, że włosków jeszcze dużo, mój Karolek łysieje ostatnio

Pozdrawiam

Arletta i Kacper 06.06.04 + Karol 03.05.06

daga-j23 Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Trochę mało 🙂 ale fajne, ślicznie podnosi główkę, silny chłopak, fryzura też porządna jak na jego wiek!

(chwilowy brak zdj. 🙂 Daga i Emilka 2l. 3m.

kata Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

jej ale juz podrośnięty facecik

a gdzie Kamilka?

DoDo 2l 4m

effcia Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

słodki jesteś niemożliwie:)

Effcia i dzieciaki

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Oj tak pogodny to on jest
Ale Maks to tez mały śmieszek

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Spodobało mi się z tym cwaniaczkowatym Kacper łysieje od tyłu

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Mało bo na szybcika wstawiane Od niedawna tak fajnie podnosi głowe bo wczesniej to jeszcze tak nia tylko kolebał…

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Kamiluska nie dała sie fajnie sfotkować …

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

adda Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

kosiany on jest , oj kosianiutki ( czyt. kochany oczywiście)

Pozdrawiam

LILO & MALWI

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

powaznie 🙂

Dorota, Szymon 10.02.03 i Michał 20.06.06

majarzeszow Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

o jaki slodziak !!!!

maja i

Adaś

doki Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Ostatnie dwa dni ostro marudzila, pchala piastki do buzi i slinila sie po pas 😉 2 razy dalam jej Nurofen bo biedna meczyla sie. Po Nurofenie marudzenie ustawalo. Wiedzialam ze to musza byc zebole 🙂

Martusia 03.04.04, Ania 04.07.2006

kasiex Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

fajniusi, ale dlaczego tak malutko???

Kasia, Kuba 01.03 i Borys 06.06

kama9 Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

fajny chlopaczek
pozdrawiamy

Kamila&Oliwier

gosia Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Śliczny ten Twój czteromiesięczniak

sylaz Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Nati boże, gdzie chowałaś swoje dzieciaki, że tak szybko roską
Kacperek ma już 4 miechy, a dopiero co widziałam zdjęcia jak był noworodkiem, ale ten czas leci.
A Kamilka gdzie????
Chyba należy nam się druga porcja z córeczką
I mamusi też jakoś nie widać


Sylwia i Wiktoria(27.04.04)

abcdefg Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Jaki dorosly!
Ja poprosze tez zdjecia obu dzieciaczkow! 🙂

mama majowego synka ’05

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Dorcik przeciez wiem ze powaznie bo ty powazna kobitka jesteś

Pozdrawiam

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Dziękuję Ewcia
Za to Twoje dzieciaczki w podpisie urocze

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Pisałam dziewczyną nizej no tak jakos na szybcika aby wam go troszkę chociaz pokazac

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Dziekujemy 🙂

Gosiu jak ty się czujesz daj coś znać ?

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

gosia Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Super się czuję. W przyszłym tygodniu kolejna wizyta. Wtedy powiem coś wiecej

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Widzę ze Wiktoria to tez juz nie maluszek i jakie ma sliczne loczki Kamiluśka cosik nie chciała się fotkować Hahaha a mamusi tio nie ma kto fotek szczelać ale moze i na to przyjdzie czas

Pozdrawiam

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

To super czekam na wieści

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

martynapinia Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Dlaczego tak mało?
Śliczny pysiaczek

lilavati Dodane ponad rok temu,

Re: Ja z Dziś 🙂

Jaki On śliczny i jaki już duży, podobny do siostrzyczki
A tak swoją drogą Nati rozszalałaś się tylko trzy fociaki, a gdzie siostrzyczka, a gdzie mama, a dlaczego na kwietniówkach nie napiszecie ani słowa?

Pozdrawiam
Ania
Mati (kwiecień 2004) i drugi SYNek (36t3d)

Znasz odpowiedź na pytanie: Ja z Dziś :)?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcę nawiązać kontakt z innymi rodzicami
mamy z Maidenhead, Slough, Reading, Londynu
Hej, jestem mama 2.5-letniego Daniela i bardzo chetnie nawiaze kontakt z innymi mamami z okolic Londynu bo chcialabym by moj synek mial tez kontakt z polskimi rowiesnikami.
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
URWIS- jakie są Wasze odczucia?
Jakie są Wasze pierwsze wrażenia po obejrzeniu polskiej edycji programu, pt: Urwis, który wiele z nas już zna w wersji angielskiej i amerykańskiej? Ja bardzo lubię takie programy, na pewno
Czytaj dalej