Wyprawa na zachodnie wybrzeze Stanow….odslona I

Dwa tygodnie temu wrocilismy z wyprawy do Californii.
Z gory przepraszam za ilosc zdjec.

Efekt tej podrozy to:
– 13 dni w drodze
– 3200 mil na liczniku
– tysiace nowych zdjec
– 4 stany
– preria, pustynia, gory, wybrzeze
– Reno, Sacramento, SF i LV i wiel ciekawych miejsc zobaczone.

No wiec zaczynamy….
1. Salt Flats w Utah

2. okolice Reno

[IMG]

40 odpowiedzi na pytanie: Wyprawa na zachodnie wybrzeze Stanow….odslona I

kiara Dodane ponad rok temu,

Pewnie sie wetne miedzy zdjeciami, ale Reno cuuuudne:Wow!:

ilto Dodane ponad rok temu,

3. Virginia City (bylam tym miasteczkiem zachwycona, takie z dusza szkoda, ze spedzilismy w nim tylko kilka godzin)

[IMG]]

ilto Dodane ponad rok temu,

4. Lake Tahoe

[

ilto Dodane ponad rok temu,

Odslona pierwsza zakonczona, musze czekac az zaladuje nastepna porcje zdjec na nasza strone.

redyna Dodane ponad rok temu,

Robi wrażenie, inny świat jak dla mnie. Coś pięknego.

magda Dodane ponad rok temu,

Boże jak ślicznie:)
A to taką wycieczkę sobie sprawiłaś? Objazd kilku stanów? Super…

ilto Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Magda.:Boże jak ślicznie:)
A to taką wycieczkę sobie sprawiłaś? Objazd kilku stanów? Super…

W sumie cztery: Utah, Nevada, California i Arizona (o ktora tylko troche zahaczylismy). Podroz ogolnikowo byla planowana w sumie od ponad pol roku, bo nam sie przesunela w czasie o miesiac. A i tak wiekszosc byla ustalana z dnia na dzien.

sole Dodane ponad rok temu,

Pieknie.:Wow!:
Chcialabym mieszkac w takim miejscu…
Tyle ze opieka medyczna w stanach mnie zniecheca do mysli jakiejkowlwiek o przeprowadzce :Hyhy::Hmmm…:

magdzik22 Dodane ponad rok temu,

Znów padam z zachwytu…

baniutka Dodane ponad rok temu,

Ale wam fajnie
Chciałabym kiedyś to zobzaczyć na własne oczy….
pomarzyć mogę

kokunia Dodane ponad rok temu,

Zazdroszczę wycieczki:)
Widoki przepiękne:Wow!:

chilli Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ilto:W sumie cztery: Utah, Nevada, California i Arizona (o ktora tylko troche zahaczylismy). Podroz ogolnikowo byla planowana w sumie od ponad pol roku, bo nam sie przesunela w czasie o miesiac. A i tak wiekszosc byla ustalana z dnia na dzien.

mam nadzieje udalo sie bez niespodzianek 🙂
ja tam wroce :Hyhy:

pyshotka Dodane ponad rok temu,

widoki zapierające dech w piersiach:Kciuki:

biedroneczka Dodane ponad rok temu,

cudne widoczki 🙂

teo Dodane ponad rok temu,

o rany
podziwiam
piekne zdjecia
widoki
tyle km
zazdroszczę
przekroju widoków i tylu przeżyć

i mało tych zdjec – jeszcze daj …i mogą być troche większe 🙂 ładniej bedzie

ilto Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez teo:o rany
podziwiam
piekne zdjecia
widoki
tyle km
zazdroszczę
przekroju widoków i tylu przeżyć

i mało tych zdjec – jeszcze daj …i mogą być troche większe 🙂 ładniej bedzie

Bedzie wiecej i wieksze 🙂

Odslona druga:

1. I wreszcie Pacifik

[IMG]http

ilto Dodane ponad rok temu,
teo Dodane ponad rok temu,

przesliczne

moj mąż tez obejrzał z zachwytem

ilto Dodane ponad rok temu,

3. Alcatraz

[IMG]httpcdn

ilto Dodane ponad rok temu,

[IMGOdslona II zakonczona 🙂

chilli Dodane ponad rok temu,

mam niemalze identyczne :Śmiech:

ilto Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez szpilki:mam niemalze identyczne :Śmiech:

Tak to juz jest, ze bedac w takich miejscach robimy „standardowe” zdjecia 😀

chilli Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ilto:Tak to juz jest, ze bedac w takich miejscach robimy „standardowe” zdjecia 😀

ale golden gate mam taki

i zdecydowanie frisco to jest miejsce do ktorego musze wrocic

cat Dodane ponad rok temu,

Jak zwykle przepiękne zdjęcia.
I miło zobaczyć Lake Tahoe, o którym tak często słyszy się choćby w filmach. 🙂

kotagus Dodane ponad rok temu,

Te obrazki są prawdziwe ?!! To nie jest scenografia do westernów?!! 😉

BOSKIE!!!

superbasiek Dodane ponad rok temu,

pieknie było na tej waszej wyprawie…. bardzo podobają mi sie „drogi” bez drzew i rowów 😉
to coś dla mnie 🙂

Pozdrówki 🙂

ilto Dodane ponad rok temu,

A teraz wracajac do dalszej czescie wyprawy….bo to jeszcze nie koniec 🙂

1. Old Sacramento

[IMG]http://

ilto Dodane ponad rok temu,

2. Wzdluz slynnej Pacific Coast Highway US 1

[IMG]http

ilto Dodane ponad rok temu,

3. Seqouia NP

[IMG]http://cdn

ilto Dodane ponad rok temu,

ilto Dodane ponad rok temu,

4. Calico – ghost town (nastepnym razem musze zobaczyc mniej zaludnione miasto duchow, to niestety mnie rozczarowalo)

[

ilto Dodane ponad rok temu,

[IMG]http://]

Odslona 4 zakonczona…ale to jeszcze nie koniec calej wyprawy 🙂

szkocik Dodane ponad rok temu,

Zapiera dech w piersiach, jak się ogląda te zdjęcia :Wow!:
Momentami czuję sie jak na planie „Domku na prerii”
Pięknie…

Dodane ponad rok temu,

WOW
jestem pod ogromnym wrazeniem
cos pięknego
nacieszyc oko takimi widokami,
ide obejrzec raz jeszcze i jeszcze.

superbasiek Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ilto:

… no ale te buty to mógł inne ubrać 😉

Pozdrówki 🙂

Dodane ponad rok temu,

POPROSTU PIĘKNE,
ACH JAK CI ZAZDROSZCZĘ TYCH WIDOKÓW
POMARZYĆ LUDZKA RZECZ……………

laura1 Dodane ponad rok temu,

piekne widoki, piekne miejsca, piekne zdjecia

Dodane ponad rok temu,

niezłe

effcia Dodane ponad rok temu,

ależ wycieczka….

cudowne miejsca, zdjęcia, kolory,

achy i ochy!!!

stokrotka22 Dodane ponad rok temu,

cudnie
piekne widoki, piekne miejsca, piekne zdjecia

zazdroszcze bardzo

Znasz odpowiedź na pytanie: Wyprawa na zachodnie wybrzeze Stanow….odslona I?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
Przymrozek
U mnie na chwilę obecną za oknem jest -12 stopni (Łódź-centrum :)) A jaką temperaturę wskazują Wasze okienne termometry?
Czytaj dalej
Książka kucharska
Nie chcę karpia!
Po prostu nie lubię. Rok temu był łosoś w koperku. W tym roku też iść w łososia, czy wprowadzić coś nowego, np. szczupaka...? Jak przyrządzić szczupaka??? :)
Czytaj dalej