bardzo softowy sylwek

z deka schorowani przywitaliśmy ten nowy rok
zmeczeni na maksa
jakiś ten rok ciężkawy był
winko się grzeje 🙂

22 odpowiedzi na pytanie: bardzo softowy sylwek

efik Dodane ponad rok temu,

ależ cudnie !!!!
i jest ciepło domowego ogniska:)
aż milej się na sercu zrobiło
Cudnie Kreciku:))

asik Dodane ponad rok temu,

Kreciku cuuuuuudnie :Wow!::Wow!::Wow!:
Fajny sylwester
Wy fajni
i Frodo fajny
Super Was widzieć :Wow!::Wow!::Wow!:

nusiak Dodane ponad rok temu,

a małż jakie wyjściowe obuwie :Śmiech::Śmiech::Śmiech:

efik Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez krecik_75:a małż jakie wyjściowe obuwie :Śmiech::Śmiech::Śmiech:

mój mąż tez ma takie wyjściowe baletki:)

zuzel Dodane ponad rok temu,

Fajniście 🙂
Aż mi się cieplutko od Waszego ogniska zrobiło 🙂

2308 Dodane ponad rok temu,

Kreciku widzę, że w podobnych klimatach witałyśmy Nowy Rok.:Hyhy:
Buziaki…

natinka Dodane ponad rok temu,

Super 😀

Dodane ponad rok temu,

co ci powiem
zajebisty sylwek

baniutka Dodane ponad rok temu,

super Kretku!!!

familijny i z klimatem

Dodane ponad rok temu,

za rok rozstawimy u Ciebie namioty 😉

cudnie
tak rodzinnie
tak jak uwielbiam 🙂

kevlar-girl Dodane ponad rok temu,

fajnie, a Frodo jaki wielki

magdzik22 Dodane ponad rok temu,

kreciku, lajtowy wątek twardzieli – ja zmarzlak straszny, ale może przy ognisku bym radę dała? 🙂

Vala, jaki Ty masz cudny podpis!

kokunia Dodane ponad rok temu,

Fantastyczny Sylwester:Wow!::Wow!::Wow!:

marzena2929 Dodane ponad rok temu,

Fajny sylwek:)

gruszki Dodane ponad rok temu,

super:Wow!:
a psineczka jak duuuża:Wow!:

ja też chcę psa, buuuu

yoko Dodane ponad rok temu,

Kretino – kameralnie gorąco:)

Dodane ponad rok temu,

Kreciku…. uwielbiam to zdjęcie jak z psiną patrzycie w ogień 🙂
Taka zaduma i zastygnięcie w jakiejś myśli 🙂

Boskie! 🙂

Ognistego mieliście sylwestra! 😉

bambamek Dodane ponad rok temu,

przedostatnie zdjecie z psem gdzie jestescie razem wpatrzeni w ogien – rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!

nelly Dodane ponad rok temu,

Kreciku, Sylwester super!!!!!!!!!!

nusiak Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nesfree:Kreciku…. uwielbiam to zdjęcie jak z psiną patrzycie w ogień 🙂
Taka zaduma i zastygnięcie w jakiejś myśli 🙂

Boskie! 🙂

Ognistego mieliście sylwestra! 😉

Zamieszczone przez bambamek:przedostatnie zdjecie z psem gdzie jestescie razem wpatrzeni w ogien – rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!
dzieki 🙂
czasem mam wrazenie że myslimy podobnie :Śmiech::Śmiech::Śmiech:ja i F.

gevalia2006 Dodane ponad rok temu,

super …. oryginalny sylwester 😉

gevalia2006 Dodane ponad rok temu,

bardzo fajna psinka, słodką ma mordkę 🙂

Znasz odpowiedź na pytanie: bardzo softowy sylwek?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
Do Siego Roku:)
Życzę Wam miłe foremki wszystkiego najlepszego w tym 2011 Roku Niech ten rok będzie rokiem szczególnym niepowtarzalnym i lepszym niż ten przemijający :*
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
Jaki tytuł filmu ?
Chodzi mi o erotyk .Mamy ochotę z mężem obejżeć coś z tego gatunku,,żeby miał jakąś fabułę i miał ciekawe czasem mocne sceny:) Widziałyście jakieś ciekawe? Jeśli tak ,proszę o tytuły:)
Czytaj dalej